sobota, 24 listopada 2012

Zawiesić bloga ??? / by Nina Martin

Hej !!! Przychodzę ze złą wiadomością . Dziś nie  będzie scenariusza ani notki . Ale tytuł posta wskazuje co innego . To, że zawieszam bloga !!! Dlaczego ?!? Bo do quizu zgłosiły się 3 osoby !!! Takim osobą dziękuje !!! Ale można temu zaradzić : do konkursu ma się zgłosić min. 1 osoba !!! Albo koniec !!! Ja nie będę tu pisać !!! Na tym blogu : http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/ pod jedym postem - scenariuszem miałam aż 6 komentarzy , a tu to max. 2 czy 3 !!! Więc to od was zależy czy mam go zawiesić !!!

                                                                                  Nina Martin

                             

                                  

2 komentarze:

  1. Nie nie odchodź pliss..... !! Ja bym się zgłosiła ale nie mam kiedy odpowiedzieć na pytania... ;c nie Odchodź !!!!

    OdpowiedzUsuń