środa, 7 listopada 2012

Scenariusz nr.8 - House of Mystery cz.2


Hej ! Dziś ostatni mój post , bo zmieniłam się z administratora na autora . I już nie mogę robić tyle rzeczy ...

( pokój Mary, Joy i Patricii )
M : ( budzi się ) Ej ... Pat ... Joy ... Halo ...( wchodzi ktoś ) Kto to ... Aaa!!!
K: Po tobie !!!

M: Aaa...
( pokój Alfie'go i Jerome'a )
Je : ( budzi się ) Mara !!! ( biegnie do jej pokoju )
( pokój Mary, Joy i Patricii , wbiega Jerome )
Je : Mara !!! ( nikogo nie ma ) Mara !!!
( korytarze )
J : Co to ?!?
P : A Eddie !!!???
F : Och , no dobra !!! ( patrzy się na Amber która bawi się włosami Alfie'go )Amber ?!?
A : Ach , sorry . Alfie ???
Al : Ta już ( pociągają )
K.T.& E : ( wybiegają ) Ale strasznie ...
P : Eddie !!! ( przytula go ) 
E : Hej !!! Dusisz mnie !!! I co Ci się stało ???
P : Em...Om... No , bo chce być znów Peddie ??? 
E : Em... Ok... Zgoda ... ( podaje jej rękę ) 
P : Zgoda ... ( całuje Eddie'go w policzek ) 
A : Oooo...
J : Amber !!!
A : Sorry ...
( pokój  Alfie'go i Jerome'a, wchodzie Jerome )
Je : Co się mogło stać Marze ? A co jeśli ktoś ją porwał ? Mara !!! Mara !!!  ( nic ) Mara !!! Co ja zrobiłem nie tak ???
Al : ( wchodzi ) Ach , co to za dzień ...
Je : Chyba noc ???
Al : Tak , a Jerome dlaczego nie byłeś na zebraniu Sibuny ???
Je : Bo ja nie należę do Sibuny , mam ważniejsze sprawy ... Bo ktoś porwał Marę ...
Al : Ok ...
Je : Ok ??? A jak by ktoś porwał Amber ???
Al : O matko Boska ... Mara ...( śmieje się , kładzie do uszka i zasypia ) 
Je : ( przedrzeźnia go ) O matko Boska ... Mara ...( kładzie się spać )
( ranek , pokój  Mary, Joy i Patricii , wchodzi Eddie )
E : Ktoś porwał Marę ... Wiecie ??? Jerry mi to powiedział ...
P & J : Ta... Co ?!?
E : To tak ... Sądzicie , że to Rene ... A może ... ( patrzy się w  okno ) Dziewczyny ... ( pokazuje na okno )
J : O matko ...
P : ( upuszcza szczotkę ) Przecież to ...

Więc to mój ostatni scenariusz na tym, blogu . Bo odchodzę , usuwam się dlatego , że popełniłam głupią rzecz , a mianowicie z administratora zmieniłam się na autora . I nie mogę :
- zobaczyć wyświetleń i obserwatorów ,
- zmieniać wyglądu ,
- usuwać postów  , 

Więc mi pomóżcie i powiedzcie co mam zrobić !!! 
Po raz ostatni pisała dla was  ...

                                                                          Nina Martin  

3 komentarze:

  1. Coo ?! Nieee ! . :( Nie będziesz już pisała ? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam plan ... Ale nie wiem czy wypali ... Wtedy wrócę ( jak się uda ) ...

      Nina Martin ( była redaktorka )

      Usuń