środa, 28 listopada 2012

Informacje + konkursik-kto ma odpaść ? / by Nina Martin

Hejka Sibuna - moja grupo !!! Chciałabym wam przekazać kilka wiadomości ode mnie :
- Moje zainteresowanie TdA powoli słabnie
- Mam coraz gorsze oceny i problemy ( m.in . miłosne )
- Nie mam czasu na pisanie bloga i już powoli mi się  nudzi pisać bloga
- I z tego wszystkiego mam ochotę zawiesić  bloga !!!


Jak wiadomo ostatnio popularne zrobiło się KTO MA ODPAŚĆ , czyli ten kogo lubimy najmniej odpada . Ja postanowiłam zrobić coś takiego . Najpierw będą dziewczyny :



W komentarzach piszcie kto ma odpaść :( I to tyle na dziś i bardzo przepraszam , że krótka notka :( , ale jak napisałam jest jak jest :(

                                                                             Nina Martin
                                                    

1 komentarz: