niedziela, 18 listopada 2012

New blog + zdjęcia / by Nina Martin

Hej Sibunowicze !!! Jak mija weekend ? U mnie dość fajnie , do konkursu zgłosiła się jedna osoba . Ale nie będę o tym pisać , choć jednak będę : jest to Julka ( nie myślcie sobie , że będę ją faworyzować ) i prawdopodobnie zgłosi się jej przyjaciółka . Ja nie żartuje mogę zawiesić bloga NA ZAWSZE !!!

I notka .. To tak dołączyłam do bloga Weroniki ( zbieg okoliczności ) , mam tu link : http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/

I nie może się obejść bez zdjęć od gwiazd których nie dodawałam dość długo :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Książka Klarizy :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Listy Any od fanów ( trochę ich ma ) WOW !!!

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Louisa i znajome

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Tasie w resteuracji ( zdjęcia robione przez jej chłopaka ) :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Ana na gali o której pisała Julka :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Koleżanki z planu - Tasie i Jade ( a jednak ta druga ma kręcone włosy ) -_-

To tyle ... Jeszcze będzie notka , ale takie informację ...

                                                       Nina Martin

2 komentarze:

  1. Super notka :) I proszę cię nie odchodź ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Nathalia ( Patrycja ) . Jestem szczęśliwa , że tak popularna blogerka weszła na tego bloga :)

      Usuń