środa, 21 listopada 2012

Scenariusz nr.111 - House of News

Hej ! Dziś scenariusz !!! Mojego autorstwo, czyli Niny Martin !!! Zajrzyjcie też do nowej zakładki !!!

M : Co , mów . Chodź niezbyt mówię po tym porwaniu ...
Wi : No właśnie co do tego , ja wiem kto to zrobił ...

M : Kto ???
Wi : To ... to ... 
(wchodzi Amber ) 
A : Hejka ... Maro , na słowo .
M : Amber , wyjdź ja tu rozmawiam !!!
A : Ok , ok .  Nie denerwuj się , bo złość piękności szkodzi ( pod nosem ) Ona chyba wie o co chodzi ? 
M : Mówiłaś coś ?
A : Nie  ... ( wychodzi i idzie do salonu ) 
Wi : To ... to ... To ... to ... to była ... Nie mogę Ci powiedzieć ( wybiega ) 
M : Willow !!!
( hol , wchodzi nowa osoba )
Vic : Halo ?!? Jest tu kto ? ( zauważa Willow ) Hej , jestem Victoria Vega , jestem z ... 
( Willow jej nie zauważa i idzie do swojego pokoju )
Vic : Z ... Londynu ( wchodzi do salonu , a tam Fabian i Jerome , Amber , Alfie , Pat i Joy oraz K.T. ) Hej , jestem Tori Vega !!!
F & Je : Tori , hej !!!
F & Je : Ty ją znasz ? Tak , była moją dziewczyną . Nie powtarzaj za mną !!! Ej !!!
Vic : Fabian ! ( rzuca się na niego i całuje w policzek ) Hej !!!
Je & J : Ja tu jestem !!!
Vic : Sory  ...
K.T.  : To jak to się dostałaś ?
Vic : No... Tak ... no ... postolicie 
P : O , kujonka . Tak jak ty Fabian !!!
F : Patricia należy do komitetu powitalnego , olej ją !!!
P : O , będzie tak jak z Niną !!!
A : Będzie źle ...( pod nosem ) Oj , źle ...
Al : Jak się masz Ziemianko ... A może kosmitko ?
Vic : ( zastanawia się co powiedzieć , niepewnie ) Dobrze ...
( wchodzi Eddie ) 
E : Sibuna ... Już do mojego pokoju ( zauważa Vic ) Hej ...
F : Em... om... Sibuna to ... to ... klub fanów szachów ... Tak ...
A : ( do Fabian'a ) Szachów ???
Al : Tak , szachów ???
E : To później się zgadamy , na partię szachów , okej ???
Si : Tak !!!
A : To opowiedz nam o sobie .
Vic : Okej , jestem z Londynu . Kocham modę , Mediolan , bo to stolica mody , byłam tam ok. 15 razy .
Al : Modnisia ...
Vic : Tak , modnisia . O , i kocham Egipt ... ( zaczyna nucić coś pod nosem ) Re , Izyda i Ozyrys złączą się w jedno . I to koniec i Anubis , i bogowie rządzą , i oni wygrają ( wychodzi powtarzając to w kółko ) 
F : Ok , Sibuna do pokoju mojego !!!
P : Myślałam , że Eddiego ???
J : Ty , jest rym ...
Je : Em , ja nie jestem w Sibunie . 
K.T. : To , pa !!!
( Sibuna wychodzi i idzie do pokoju ) 
E: Wreszcie . ( zwraca się do Fabian'a ) To gramy w szachy ?
F : ( popycha go na łóżko ) Nie ... 
Al : Jesteś głupek ...
J : Zostaw go !!! A ty większy !!! ( popycha go na Amber ) 
A : Joy !!!
J : Em... Tak ???
K.T. : Uspokójcie się ( uspokajają się ) Nie ma zabawy beze mnie !!!
Si : ( zaczynają się wygłupiać ) Yeah ...
( noc , sen Sibuny i Wilow , pojawia się Sarah ) 
S : Witajcie , pamiętajcie o jednym ( zwraca się do Sibuny ) największe zło czycha kiedy popełnicie błąd (zwraca się do Willow ) A ty jesteś Wybraną ... Sibuna to przeznaczenie ... A poza tym masz znak ... ( ściąga jej magicznie rękaw ) 
Si : Co ???
S : Zło czycha . ( zaczyna nucić ) Re , Izyda i Ozyrys złączą się w jedno . I to koniec i Anubis , i bogowie rządzą , i oni wygrają .
Si : Co to ma znaczyć ? ( budzą się ) Co ta ma znaczyć ? 
( u Niny , która jest w szpitalu )
N : Co to ma znaczyć ?
( salon , siedzi Victoria , wchodzi Fabian )
F : ( podchodzi do Victorii ) Jej mała .. ( zakrywa jej oczy ) Zgadnij kto to ?
P : ( z jadalni ) Mała ? Coś sądzę , że Nina nie będzie zadowolona .
Vic : Fabian . Hej !!! ( całuje go w policzek , a później go przytula ) To jak idziemy razem do szkoły ?
F : Jesne , baby ...
E : ( wstaje i krzyczy ) Zostawcie się w spokoju . Fabian , nie możecie iść razem ...
F : Bo co ???
A : Bo jedziemy do Niny ? Do szpitala !!!
F : Dobra , dobra ... Pa , Vic ( całuje ją w czoło ) ( wychodzi z Eddie'm , Amber i Patricią oraz Joy ) 
Al : A ja ??? ( wybiega za nimi ) 
( w szpitalu, wchodzi sama Nina ) 
A : Nina !!! Mam dla ciebie mnóstwo wiadomości !!! Przyjechała taka Vic i ona lubi to co ja !!! I Fabian z nią flirtuje , bo byli kiedyś para....
N : Co ?!? 
A : Ups ...
N : ( zaczyna płakać ) Co ??? ( robi jej się słabo )
A : ( patrzy na takie coś co odmierza ile razy bije serce na minutę ) Linia prosta ... Ona ...ona ... umarła ?


I tyle ... Sądzicie , że Niną umrze ... A może wręcz przeciwnie ... Piszcie czy wam się podoba i co może się stać z Niną ... Jak podoba się wam Victoria i czy ma związek z tajemnicą ? Piszcie wasz propozycje . Pozdrawiam , Wasza ...

                                                                              Nina Martin 

                             

1 komentarz: