wtorek, 6 listopada 2012

Zła postać + plakat w Bravo + gify, przeróbki

Hej ! Ta notka taka krótka , bo nie napiszę chyba jutro , ale się zobaczy . Pliska , komentujcie , bo wiele to dla mnie znaczy . Nie przedłużam notka...

I jak wiadomo w sezonie 3 będzie zła osoba , mam tu dwa obrazki:


Maszyna ( w moich scenariuszach też jest ) ...

RFS... Data śmierci też jest wykuta ( 1881*1922)


Ja podejrzewam, że jest to RFS , tak jak w tej maszynie...

Jak wiadomo w Bravo był plakat Eugene'a ( ja dodam okładkę ) :


Ja nie kupuję ! Dlaczego ?!? Bo nie przepadam za Eugene , lubię , ale nie aż tak bardzo ...

I dwie foty Nat :

 

Oraz gify :

     
Tak młody by walczyć o wiele 


Skarb to ty ... - Fabian ( kocham to ) 

I przeróbki :





Koniec tej notki , i tak zakończę dzisiejszy dzień... Komentujcie ... Mój scenariusz w następnej notce...

                                                                              Nina Martin
                                 
                                                                    obraz


1 komentarz: