sobota, 3 listopada 2012

Fotki+ Tak ode mnie

Hejka Sibunowicze ! Nie mam zamiaru przedłużać tylko dodać notkę ...

Zaczniemy od zdjęć z Twitter'a :


Alex Shipp  gra na gitarze ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Pomysł na tort dla taty Tasie :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Chomik Louisy - Billy , pierwszy raz w pociągu :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Poppy Clarke , zdjęcie Frances na planie HoA ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Frances wypisała na kartce wszystkich aktorów i dopisał teksty typu : I love HoA 

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
To zaś Billy ( chomik Louisy ) w pociągu ( sweet ) ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Znajoma Alexandry , śmieszne zdjęcie :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Frankie :)


Dziś gwiazdy nie dodały wiele zdjęć , ale to dobrze ( dziś ) ,, bo mam do was sprawę . A tak dokładnie pytanie i coś jeszcze .Pytania :
-Czy ja mam pisać scenariusze ?
-Dlaczego pod ostatnim postem nie było ani jednego komentarza ?

I coś jeszcze:
- Ja dużo wymagam , wiem , ale bardzo was proszę chcę jeden komentarz , jeden .
- I zrobię konkurs na prowadzącą bloga , więc się zgłaszać . ( proszę )

     To tyle na dziś , I'm sorry , że taka krótka , brak czasu , a poza tym muszę napisać recenzję bloga  ( o tego ) : http://anubisibuna-scenariusze.blogspot.com/

                                                                                        Nina Martin
                                                                 
                                 

2 komentarze:

  1. Co to za pytanie ? Oczywiście, że masz pisać scenariusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisać ! Wielbię twoje opowiadania ! ;3

    OdpowiedzUsuń