środa, 14 listopada 2012

Kolekcja Filmowa cz.4 + plakat Nat + Tumblr / by Nina Martin

                                                                                                                                                                                             


Hejka Sibunowicze !!! Dziś postanowiłam napisać , ale notka krótka ( I'm sorry ) ... Więc ją daję ...

Jak wiadomo wyszła kolekcja filmowa TdA , więc jest cz.4 , a ja mam zdjęcia . Oto one :


No tak , jak widać kupiłam ją , bo zdjęcia były robione dziś ( przepraszam za jakość ) , ale mam coś dla was jeszcze a mianowicie ostatnio w Fun  Clubie pojawił się plakat Nathalii Ramos ( nie ma zdjęć , ale okładkę ) :




Jest Nina ( Nat ) , ale niezbyt widać :(

Ale nie smućcie się , bo mam dla was gify z Tumblr :) 


Nasza Patricia 

   
I nigdy nie zapomnę o tobie 



Wybrany do walki
Wybrany do poprowadzenia
Wybrany na śmierć

   
Amber ? - Nina 
Hej , złamałaś moją regułę , zgaś światło ( chyba tak ? ) -Amber 


Wybraniec ...


Ukryte dla wszystkich, aby zobaczyć portal umysłu ludzi, paragon jest kluczem.




Trójka = Sibuna = najlepsze czasy - Ja 

I na teraz to tyle ... Wasza kochana osoba która was kocha , czyli ...

                                                                                          Nina Martin

                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz