środa, 21 listopada 2012

Scenariusz nr 2/by Pat Williamson

Hej!W moim pierwszym scenariusz u dostałam info że wam się podobało.A teraz scenariusz.Będzie dość krótki.Do dzieła!!!



Pat:Eddie...ona jest wnuczką Roberta van Moore.
Eddie:Powinienem udawać że wiem o kogo chodzi?
Pat:To nie jest śmieszne.Jego siostra była Wybraną.Nikt nie wie jak ,ale znienawidzili się.Próbował ją zabić.Nie udało u się,ale od tamtego czasu poluje na wszystkich wybranych i K.T już parę razy mu pomagała.
Eddie:Dobra ,ale skąd ty wiesz to wszystko.
NAGLE WCHODZI AMBER
Amber:Hej Patricia zastanawiałam się czy...  oj,sorka chyba przeszkodziłam.
Pat:Nie czemu?Już idę.
Eddie:Ale miałaś mi coś wyjaśnić
PAT I AMBER WYCHODZĄ
RANEK
K.T:Wiem co Patricia ci powiedziała.Nie wierz jej.Ona jest tylko zazdrosna o mnie od kiedy się poznałyśmy
Eddie:Powiedz mi tylko:jesteś  wnuczką tego całego Roberta.
K.T Tak,ale...
Eddie Dla mnie nie ma żadnego ale,przyjechałaś tu żeby mu pomóc?
K.T:Tak,ale proszę posłuchaj mnie ja przyjechałam żeby mu pomóc, ale wcześniej widziałam twoje zdjęcia czytałam o tobie w jego księdze celów,a kiedy cię zobaczyłam ja... się w tobie zakochałam!
Pat: CO???
ODWRACA SIĘ I WIDZI PAT W DRZWIACH.



Ze scenariusza tyle a ja ostatni raz proszę zgłaszajcie się do konkursu Niny.Ona nie żartuje że zawiesi bloga.I wiem że wy również tego nie chcecie.Prrroszę  ^_^


Pat Williamson.


3 komentarze: