czwartek, 22 listopada 2012

Kolejne promo 3 sezonu = porównanie / by Nina Martin !!!

Hejka !!! Jak wiadomo pojawiło się promo 3 sezonu nr. 2 . Ja jestem trak szczęśliwa , że chyba się  z sikam . Żart !!! Ale przecież nie można rozmawiać o czymś czego jeszcze nie wstawiłam . Więc promo nr. 2 :


To mam też zdjęcia i gify z tego promo :


Kara Tatiana ( K.T. ) , czyli jednak czyta się Katy :)



Katy ( K.T. )

Eddie w sarkofagu :)


Coming  in 2013 ...


Sibuna :)


Zdjęcie promujące 3 sezon ( do prawej : Jerome, Joy , Willow , Mara i Alfie )

 
Hmm...

I zrobię podsumowanie promo , tak jak w poprzednim . Dodam też w której sekundzie :

- Amber pojawiła się w promo tylko raz ( 13 s )  . Wnioskuje po tym , że Amber nie będzie już tak główną bohaterką :(
- Amber nie ma na  urywkach gdzie jest Sibuna . Czyli Amber nie będzie w Sibunie !!! Będą tam Eddie, K.T. , Pat i Alfie .
- Wiilow będzie podrywać Alfie'go !!! Tak nasza Willow zakocha się w Alfie'm . ( 2 sek ) 
- Będzie nowa nauczycielka, która będzie upominać K.T. i Eddie'go ( 3 sek., 31. ) 
- Zagadka będzie w korytarzach , tych co w sezonie 2 . Widać to kiedy Eddie wychodzi przez regał z książkami tak jak dawna Sibuna !!! ( 32 sek )
- K.T. i Eddie będą razem rozwiązywać zagadki . Na tym promo są cały czas razem !!! Będą też mieli tajemnice z tą różdżką i pamiętnikiem Katy !!! ( cały czas )
- Katy będzie główną bohaterką , a nie Willow !!!
- Na końcu gdzie są wszystkie postacie DA nie ma Amber !!!

Ogólnie : Sezon wydaje się być fajny , ale  musimy poczekać jak ukaże się u nas !!!

I coś ode mnie . To tak skoro jest nowe promo i przedstawia historię DA to ja będę pisać scenariusze od nowa . Cały sezon 3 . 
I jeszcze  kilka . Do quizu ma się zgłosić min. 1 osoba . A pod tą notką mają być min. 2 komentarze !!! Wtedy będzie scenariusz nr.1 ( od początku ) !!! W 3 sezonie ( jak się pojawi ) będę się podpisywać nie Nina Martin tylko K.T. lub Kara Tatiana , bo ta postać wydaje mi się bardziej odjazdowa niż Nina !!! Więc WoW !!! 

Pozdrawiam , czytających mojego bloga , komentujących , blogerki i resztę też !!!

                                                                   Nina Martin 
                   
                         
                         

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem ten sezon za bardzo skupia się na K.T i Eddiem . Całe promo było tylko o nich . A gdzie Sibuna , ja się pytam ?! :c
    Z niecierpliwością czekam na Twój nowy scenariusz . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to glupio bez Amber! Nie wydaje mi sie ze ten sezon bedzie wspanialy...moze i fajny bedzie ale 2 sezonu nie pobije....

    OdpowiedzUsuń