poniedziałek, 26 listopada 2012

Kocham Was :* / by Nina Martin

Hejka !!! Moi drodzy jak wskazuje tytuł posta chcę wam podziękować ! Za co ? To chyba każdy wie ! Ale dla pewności powiem, że za to, że byliście ze mną w tej trudnej chwili ! Nie wiadomo o co chodzi ? Oczywiście o naszego "kochanego" Anonima ! To wielkie dzięki kieruję do : ZwykłejDziewczyny13 ( Any ),
Patricii Williamson ( Julki ), Anonimką , Lulusiowi , Nadzwyczjnej , Luizi Luidzi . I to chyba tyle , jeśli kogoś pominęłam to pisać ! Myślę , że jesteście zadowoleni, że ZOSTAJĘ NA BLOGU ! Ja tak to napiszcie komentarz ! I do Anonika " tego naszego " :  wypchaj się jeśli blog ci się nie podoba lub coś Ci nie pasuje nikt nie każe ci go czytać . Ja mogę tu pisać co mi się podoba , bo to mój blog . Gdyby był twój to już co innego . Spadaj jak ci się coś nie podoba !!!
I do Anonima tyle . Mam dla was też wiadomość : ja i Julka mamy jutro Andzejki ( a mieszkamy pod siebie pół Polski ) więc notki nie będzie . Obie bardzo was przepraszamy !!! I jednocześnie dziękuję wam po raz 100 za to poświęcenie ! Kocham Was :* wszystkich , nie ważne czy komentujecie ( choć mi na tym zależy ) czy nie . Jesteście super ( bez wyjątku ) !!! Każdy kto przeczytał tę ( długą ) notkę o moich uczuciach do mnie chcę mu podziękować ! Jak byście mogli zostawcie komentarz , nawet ten najmniejszy mnie uszczęśliwi       !!! Pisała dla was ...

                                                                 Nina Martin


                    

4 komentarze:

  1. Nie ma za co :* Jak trzeba pomóc to bez wahania się wpisuję. :D Zazdroszczę ANDRZEJEK :) Ja niestety jutro w prezencie dostane spr. ;c Ale wam życzę dobrej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co przecież my kochamy tego bloga a anonim niech spada nikt go tu nie chce przecież nikt nie chce takich ludzi na swoim blogu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powaga? Ty mi dziekujesz? A za co!!!!!!!!!! Ja tylko powiedziałam anonimowi ,żeby się zamknął.! Ale nie ma za co! :D ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ! Cieszę się , że się tym nie przejełaś , nie warto . ;)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki . :D

    OdpowiedzUsuń