piątek, 30 listopada 2012

"Pad lupą"Fabian Rutter/by Pat Williamson

Hej! Dziś "pod lupą" Fabian. Jestem pewna że jest jak Bieber: ma i fanów i anty fanów. Ale o tym proszę powiedzcie mi w komentarzu.Ja je liczę.Pamiętajcie skala 1-10.A więc przyjżyjmy się chłopakowi "wybranej".

FABIAN RUTTER

Aktor: Brad Kavanagh
Wiek(Fabian):17 lat Urodzony:10 marce
Status:W związku.
Uczy się:w internacie w Londynie
Mieszka w:Domu Anubisa
W związku z:Nina Martin
Najlepsze relacje:kiedyś Mick Campbell teraz Nina Martin i Eddie Miller-Sweet
Cechy szczególne:niezwykle nieśmiały
Ocena:Fabian to spokojny chłopak,który nie jest zbyt pewny siebie.Kiedy do Domu dołącza Nina,Fabian jest jedyną osobą która ją ciepło przyjmuje.Już w 1 sezonie w rozmowie video z Joy można zauważyć że Fabian się jej podoba.Jednak on jest już zakochany w Ninie.W 2 sezonie zrywa z Niną,więc Joy widzi szansę dla siebie.Podczas balu kradnie maskę Ninie i podstępem sprawia że Fabian ją całuje.Jednak wkrótce Joy zrozumiała że Fabian kocha nie ją,tylko Ninę.Z początku mieszkał z Mickiem ,ale gdy ten wyjeżdża do Australii jego współlokatorem zostaje Eddie.Bardzo nieśmiały,ale mądry.Jest jednym z założycieli Sibuny.


Piszcie na ile go lubicie.Proszęęęęęęęę

5 komentarzy:

  1. Kocham Fabiana <3333. Nie rozumiem jego anty-fanów ;***. Oczywiście daję mu 10, 10 i jeszcze raz 10 :)). To moja ulubiona postać *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. 7/10 tak se mi on jest obojęty bez urazy dla Pauline ale to moja opinia xD

    OdpowiedzUsuń