wtorek, 13 listopada 2012

Przeprosiny + zdjęcia z Twitter'a + sesja Any + Alex i Victorius + HoA ode mnie / by Nina Martin

Hej ! Na początek chciałabym was przeprosić . Za co ? Chyba każdy się domyśla : za to, że nie siedziałam i pisałam na blogu od czwartku . I'm very sorry ... Ale mam tłumaczenie : brak czasu , szkoła, pomoc rodzinnie i wiele popraw z kartkówek i sprawdzianów ... Ale nie mam zamiaru was zadudzać tylko dodać notkę , bo po to jest blog ...

Na początek  może fotki od gwiazd , których nie dodawałam wieczność :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tasie and Brad = pyszne ciastka prosto z kuchni :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
I znów jedzenie naszych smakoszy :)


Alex Shipp i kumpela , co za przyjaźń ...


Nathalia z obsadę True Jackson , gdzie zagrał Dakotę , sławną modelkę ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
I znów Alex z kumpelą :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tu zaś znajduje się z Louisą , czyli K.T. i Willow :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nat na urodzinach znajomej ... :(

Bezpośredni odnośnik do obrazka
I znów Nat z tymi samymi osobami = best friends in the world !!!

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nat na urodzinkach = Happy Birthday Rachel !

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Naszyjnik Tasie :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Przerwa pod czas meczu = mega fajne fotki , czyli z życia dziewczyna na meczu rugby :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ciacho Nat :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Kolaż z sesji Any ( o tym za chwile ) ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Louisa z grą = świetnie jej w kucyku :)


Alexandra z brudnymi rączkami i tak świetnie wychodzi na fotach ...

I koniec fot z Twitter'a , lecz mam dla was sesję Any :































Sesja nazywała się "ONCE YOUNH" W komentarzach piszcie co sądzicie o tej sesji . Wg. mnie Ana świetnie wyszła z Austinem i jak zawsze piękna para ... Na 100% się kochają :)

Mam też taką informację , że Alexandra zagrała w Victoria znaczy zwycięstwo . Nazywała się wtedy Elise i gra dziewczynę za którą szalała Andree ( Leon III Thomas ) . Nie obejdzie się bez dowodów :

Tak to Alex w Victorius , poznaję po tych szafkach w serialu :)

I dodam też coś z HoA ode mnie  , będzie sezon 3 i 0o co kocham , czyli różne rysunki : 

+ czemu nie ma Amber ???

Kolaż z sezon 3 :
- 1 - od lewej : Pat , K.T. , Eddie , Fab's i Alfie ( Jade , Alex , Burkely , Brad i Alex)
- 2 - Eric Sweet 
- 3 - Eddie Miller Sweet 
- 4 - od prawej : Alfie , K.T. , Eddie , Fabian , Pat ( Alex , Alex , Burkely , Brad , Jade ) 

Znalazłam też rysunek kogoś kto ma wielki talent i wyobraźnie :

Nina tu jako Mała Syrenka- Ariel 

Fabian tu jako Eric z Małej Syrenki 

Jerome  tu jako Bestia z Pięknej i Bestii 

Mara / Joy to jako Mulan 

Patricia tu jako Megara z Herkulesa 

Amber  tu porównana do postaci z filmu Zaplątani 

I składanka z Nat oraz przeróbki  : 







Jak to się stało, kiedy sięgam palcami.  Czuję się jak by to dystans nasz dzielił . 

I moje najlepsze cytaty z TdA : 













Tak to zdecydowanie najlepsze :) Kocham te cytaty :)

I gify :


Love / hate = Miłość / nienawiść


Walka na marchew = Peddie


Taka cienka linka = sucha fine line


Taniec Peddie :)

I na dziś to koniec :( Ale  mam dla was niezbyt fajną wiadomość : bo pewnie jak wiadomo nie uczę się najlepiej i chyba nie napiszę notki długo długo :( więc może poproszę Julkę by pisała częściej , ale pewności nie mam ... Jutro lub pojutrze będzie scenariusze ( ale pewności nie mam ) ... Kocham Was :*

                                                                               Nina Martin

                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz