czwartek, 15 listopada 2012

Foty + plakat ( zdjęcie ) + ILOVESIBUNA.blogspot.com

Hej ! To ja ... Mam dla was fotki z życia gwiazd i takie tam ... To go !!!!

Najpierw kilka zdjęć :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Klariza i konsola XBOX 390 :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Chłopak Tasie i jego jedzenie ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Klariza , Alexandra , Louisa , chłopak Tasie i Ona ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Tasie na Halloween !!! Korona była przez cały czas do góry nogami !!! - Tasie 

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nat :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Nat , znów :) Super sukienka !!!

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Koncert jakiego piosenkarza na którym była Nathalia :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Nat i super sukienka :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Nat operuje dźwiękiem ???

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Ostatnia noc Nat na tej gali :(*

I fotek tyle , ale mam dla was zdjęcie okładki na Fun Club'u na którym jest plakat z Niną ( Nathalią ) :



To tyle ... Mam jeszcze taką informację , że bardzo was przepraszam , że nie dałam fot z 4 kolekcji bo coś się stało i mi nie wyszło . Ale na blogu : ILOVESIBUNA.blogspot.com jest taki konkurs ( skopiuje ) :

Jeśli chcesz zostać największym fanem HoA roku 2012 zgłoś się.!
Nic prostszego. Wystarczy na maila : na_zawsze_sibuna wysłać zgłoszenie. W temacie "FAN HOA ROKU" a w zawartości wasze zgłoszenie.

W odpowiedzi każdy z was w tym samym czasie otrzyma zestaw trudnych pytań, na które tylko WIELKI fan HoA jest wstanie odpowiedzieć.
Jeśli będzie taka potrzeba i okażecie się sporą wiedzą będzie 2 etap, który skaże mi najgodniejszą osobę na ten tytuł.


Zasady są proste. Jeśli prowadzisz bloga, wstaw notkę z informacją o konkursie do którego się zgłaszasz, wklei fotkę , któa jest na dole.Niech ludzie wiedzą o nim, bo im więcej osób w zabawie to wygrana lepiej "smakuje"Chyba że obawiacie się konkurecji.???



A więc do dzieła Sibunomaniacy, udowodnijcie że jesteście najlepsi.!


To tyle na dziś ... Do zobaczenia ...

                                                                                Nina Martin 

                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz