środa, 28 listopada 2012

Wiersze od Juli/by pat Williamson

Hej!Mam kolejną dawkę wierszyków mojej przyjaciółki Juli.Część napisałyśmy razem na polskim,bo nam się nudziło.I wymyślając to(pozwoliła mi wymyślić o Amber,Fabianie i Victorze:)muszę przyznać ona ma talent.A więc oto wierszyk o całym TDA:


TDA to magia i siła,co ma wiele zagadek.
         Nina mądra i silna,Amber niestabilna.
            Fabian bardzo wrażliwy,Victor zwykle drażliwy.
              Patricia rezolutna,Mara pogodna,lecz czasem smutna.
                 Mick zdradziecki i byle jaki.
                    Alfie dąży do celu po próbach wielu
                       oraz Jerome żarty sobie stroi
                         choć nikt nie wie co tak naprawdę zrobi.
                            A na sam koniec Joy od której fabian się roi.



Proszęęę,piszcie czy podoba Wam się i najważniejsze-czy chcecie więcej.


Pat Williamson.

2 komentarze:

  1. Podoba mi sięę ! Chcemy wieęcej ! xD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ten wiersz był taki sobie. Lubię takie w których jest dużo rymów.

    OdpowiedzUsuń