wtorek, 27 listopada 2012

List od anonimki+ankieta/by Pat Williamson

Hej!Nie miało być notki i od razu mówię że nie będzie jakoś specjalnie długa.Moja best friend(wielka potka)napisała mi króciutkie wierszyki o parach TDA: Fabina (połączone z Jabian,tak jakby)Peddie,Amfie,Jara(lub jak ktoś woli Marome).A więc oto one:


Peddie-zaskakujące historie,
            wyczyny miłosne.

Amfie-niespotykane zawroty  powroty,
           co dają energię i odloty.

Jara(Marome)-takie przypadkowe ale nieobojętne,
                        prawdziwe uczucie co daje szczęście

Fabina-prawdziwa miłość co zawraca w głowie,
           chociaż na głos nikt tego nie powie
            I przestali,o siebie nie walczą
            licząc że to uczucie zwalczą.

I Joy co została sama i walczy o Fabiana.


Proszę napiszcie czy jej twórczość się Wam podoba(mi bardzo ,bo ja literatką nie jestem i w życiu bym na to nie wpadła)bo już wkrótce mam opinię o TDA typowej "fanki"(nie chodzi o mnie).Będę może miała coś o postaciach,ale to już zależy od Was.Piszcie w komentarzach czy chcecie coś takiego,czy może nie.Dodałam ankietę o tym czy mam pisać scenariusze.Głosujcie czy podobają się Wam,czy może nie.
I po raz ostatni przepraszam że taka krótka notka,ale ja już praktycznie leżę.


Pat Williamson.

3 komentarze:

  1. Świetna notka. Twoja koleżanka jest genialna! Też czasami piszę wiersze, ale ten naprawdę mi się podoba! Niech pisze dalej :P.
    A jeśli chodzi o twój pomysł, to tak, zrób to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o następną dawkę wierszyków xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałem , że to jest blog o Tda , a nie o głupich wierszykach dla niedorozwiniętych. Ta twoja koleżanka pewnie ma pałę z polskiego.

    OdpowiedzUsuń