środa, 28 listopada 2012

Nowa ankieta+nowe tematy/by Pat Williamson

Hej!Mam dwa tak jakby ogłoszenia.Jak wskazuje tytuł dotyczy on ankiety oraz nowych tematów na blogu.A więc do rzeczy bo nie chce pisać wstępu na pół strony.


Ankieta.Dodałam nową ankietę.Dotyczy ona par w TDA. Dajcie znać,którą lubicie najbardziej.Jakby co dodałam też te zmyślone i te które już nie istnieją.

Pod moją ostatnią notką były komentarze że wiersze mojej koleżanki się Wam podobają.A więc od razu mówię że będzie ich więcej.

A tak w ogóle to będzie też tak jakby ankietę.Będę pisać o postaciach np.aktor,opis.I wy oceniajcie w komentarzach tę postać od 1 do 10.Ta która będzie miała najwięcej punktów wygra.A resztę zobaczycie.Już dziś dodam taką notkę.Proszę,piszcie.

Pat Williamson.

1 komentarz:

  1. Nie chcemy wierszy tej dziewczyny. Niech nauczy się rymować!

    OdpowiedzUsuń