sobota, 24 listopada 2012

Niespodzianka+info od Niny/by Patricia W.

Hej!Ja również nie będę pisać długiej notki.Chcę wam tylko powiedzieć że jeśli będziecie zgłaszać się do konkursu,być może będę miała dla was niespodziankę.Także proszę,a obiecuje że przynajmniej połowie z was się spodoba.



Mam też info prosto od Niny.Prosiła bym przekazała.

Hej ! Piszę piszę do was , żeby was powiadomić , że nie będę pisała scenariuszy od nowa . Tylko kontynuacje !!! Przyzwyczaiłam się do nich i niech tak zostanie !!! Pozdrawiam , Nina Martin :




I chcę wam podziękować za to, że dziś na bloga weszło ok. 200 osób . Kocham Was za to :*  Ale bloga i tak zawieszę jeśli nikt się nie zgłosi :(
                                                                                    Nina Martin












Pat Williamson

2 komentarze:

  1. Mam parę spraw :
    1. Szczerze mówiąc wolałam jak Nina sama pisałaś tego bloga. (bez urazy dla Pat)
    2. Wygląd jest cudowny. ale nie mogę się przekonać bo zdecydowanie wolałam poprzedni.
    3. Jeżeli chodzi o to, że nie komentowałam... Sory ! Nie zamierzam się tłumaczyć ale naprawdę jeżeli o mnie chodzi nie lubię komentować. Jak to mówią wolę zostawić swoje zdanie dla siebie. Ale jakoś w końcu stwierdziłam, że chyba w tej sytuacji muszę.
    4. Co do punktu 1. "moich spraw do was" I tak obydwie zrobicie jak uważacie.
    LOVE ! ANONIMOWA !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy, jak chcesz to do mnie napisz : weroniczka222@gmail.com !!!

      Usuń