sobota, 10 listopada 2012

Email od Amber /by Patricia Williamson

Hej! Weszłam na oficjalną stronę Nicka i natknęłam się na odpowiedź listu od Niny.Autorką jest oczywiście jej best friends Amber.Niestety miałam problemy z laptopem i nie mogę wrzucić grafiki ale w zamian udało mi się przetłumaczyć.Gdyby ktoś chciał obejrzeć w oryginale to jest na angielskiej stronie Nicka w zakładce House of Anubis oczywiście.A oto tłumaczenie:



RE:Sibuna
Millington,Amber
wysłano:listopad,2 
do:Martin,Nina;Miller,Eddie;Rutter,Fabian;Williamson,Patricia;Lewis,Alfie;Mercer,Joy

Nina!!!!!Minęła wieczność!!!!!!Nie mogę uwierzyć że minął tydzień żebyś mogła do nas wreszcie  napisać.Jestem naprawdę zawiedziona.To znaczy tak rozumiem że jesteś zajęta itp. ale przecież jesteśmy współlokatorkami :-(


A teraz najważniejsza wiadomość.Moje urodziny.Wiem że są dopiero za miesiąc ale chcę tylko przypomnieć wszystkim że moje urodziny są tak na prawdę tuż tuż ponieważ niedługo wracamy do szkoły  więc lepiej przygotujcie coś niesamowitego.Bez presji.Załączyłam listę prezentów które chciałabym dostać:-).
Kocham was moi drodzy.

XOXO
Ams

Rzeczy które chcę:
Biżuteria:błyszczące rzeczy
Torebki
Buty
Ciuchy
Perfumy
Piękne szkice(ze strony wiem że chyba chodziło o projektowanie ciuchów)


Rzeczy których nie chcę:
Książki 
Zeszyty
Rzeczy związanych za szkołą
Specjalnych prezentów(Alfie mówię serio)



            Buziaczki
            Patricia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz