sobota, 8 grudnia 2012

Zdjęcie z Facebook'a/by Pat W.

Hej!Bardzo się cieszę,że wygrałam quiz Niny,ale też bardzo przepraszam że tyle nie pisałam.Znalazłam na stronie HoA zdjęcie z planu 3 sezonu. Przypatrzcie się.


Jak myślicie?Czy za tymi drzwiami może znajdować się nowe pomieszczenie?Ja co do 3 sezonu mam mieszane odczucia.Z jednej strony bez Niny(choć to nigdy nie była moja ulubiona postać)to już nie będzie to samo.Poza tym po co 2 nowe bohaterki?Nie wystarczy jedna która będzie chciała poznać sekret Sibuny ale będzie kolejna postacią,której się nie uda.Z drugiej strony naprawdę lubię HoA,ale coś mi się zdaje że to już nie będzie to samo.A wy jakie macie odczucia co do 3 sezonu???


Wiem,że ta notka była krótka,ale postara się dodać dziś jeszcze jedną lub dwie.

Pat Williamson.

1 komentarz:

  1. Wow .. juz dobry tydzień zastanawiam się gdzie to wszystko będzie , no wiecie , te nowe korytarze i wgl. ... pewnie w podziemiach . :D

    Świetna notka . :)

    OdpowiedzUsuń