sobota, 1 grudnia 2012

"Pod lupą"Patricia Williamson/by Pat W.

Hej!Teraz czas na Trixi więc niezbyt wiedziałam jak się podpisać,ale trudno.Moje 3 ulubione postacie:Pat,Amber i Alfie.O Amber już napisałam,ale myślę że we wszystkich 3 przypadkach opiszę postaci "na oko"jakie są dla mnie.I z tą 3 jest i będzie najmniej problemów.Czas na Pat!!!!!!!!!!



Patricia Williamson
Aktorka:Jade Ramsey.
Wiek:17 lat,urodziny:9 września.
Status:w związku.
Mieszka w :Domu Anubisa
W związku z:Eddie Miller-Sweet.
Najlepsze relacje:Joy Mercer.
Cechy szczególne:Przezwisko "Trixi"
Ocena:Patricia jest jedną z głównych postaci.Najchłodniej przyjęła Ninę wyrzucając ją z ich wspólnego pokoju oraz wylewając na nią wodę.Bardzo przeżyła że Nina "zastąpiła" Joy. Jednak gdy jest pewna że to nie była wina Niny dołącza do Sibuny by odzyskać najlepsza przyjaciółkę.Miał jej pomóc w tym pan Winkler jednak ten dołączył do stowarzyszenia Ankh.W 2 sezonie ma pokój z Joy i Marą.Znowu należała też do "komitetu powitalnego"dla nowego ucznia Eddie'go z którym po wielu kłótniach i próbach stworzyła związek.Pomogła rozwiązać zagadkę z reflektorami robiąc Eddie'mu "randkę w ciemno".Przez zazdrość ich związek się sypie się.Pod koniec 2 sezonu godzą się.Patricia jest bardzo konfliktową osobą.


Piszcie na ile ją lubicie.Ja przypominam że ciągle możecie głosować na wcześniej opisane postacie.A byli już:Nina,Fabian i Amber.


Pat Williamson.

4 komentarze: