wtorek, 18 grudnia 2012

Twitter+ tajemnicze przedmioty+ cytaty z HoA / by Nina Martin

Hejka :) Notka miała być wczoraj, ale jej nie było :( Ale mam dla was mnóstwo fotek z Twitter'a, ale najpierw do Anonima, który napisał o tym iż wolałby , żebym ja tu tylko pisała : napisz do mnie koniecznie : weroniczka222@gmail.com :) To ważne !!! A teraz zdjęcia :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Widok zimy przez Franki 
Ps. Tęsknię za Poppy :(

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Klariza na premierze film pt. "Hobbi" , a wy idziecie ???

Bezpośredni odnośnik do obrazka
To chyba rzadki widok, czyli Alex ( ją lubię, llecz Karze mówię "nie" ) na słoniu !!!

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Alex Shipp ... jest nawet ładna, a wy jak sądzicie ?

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Zdjęcie obsady 3 sezonu ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
...  oraz Willow , która opiera się o Alfie'go ( ja chcę Amfie !!! ) !!!

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Super ! Pewnie list od fana lub fanki Louisy :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Wygłupy, ale nie Jerome'a i Alfie'go tylko Jade i Alex Shipp :P

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Niezbyt wiem jak to skomentować ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
... lecz to już bardziej : "pisaki żelowe Nathalii" :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Od Any , której brak w obsadzie :(

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Lou, Lou , Lou .. :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Merry Christmas !!!

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Hmm ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Przeróbka Alexandry :D

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
I znów Ona - Louisa !!!

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Tasie w soczewka, i baa - ma niebieski kolor oczu ! A na drugim już naturalne ! Które "oczy" wolicie ?

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Lou - czyli Willow ;P

I fotek, młotek , ciotek klotek tyle :P Ale mam dla was zdjęcia przedmiotów, patrzebne ? A może nie ? Hmm ... Dobra nie piszę tylko daję fotki tych oto przedmiotów :

1. Książka ... Fabiana, wątpię, żeby miała duży wpływ na tajemnice .
2. Klucz K.T., on na 100 % będzie mega ważny .
3. To bransoletka , ale tak samo jak z książką , wątpię, że odegra znaczącą rolę .

Naszyjnik Kary , ja też chcę taki ! Bo jest piękny !
Ale czy motyw z motylem coś otwiera ? Musimy czekać !!!

A teraz < werble > cytaty z HoA , będzie ich 4 , w komentarzach możecie głosować , który ma wygrać . Są one z pierwszego sezonu :

1."Przestań , co ?" " Fabian, przyznaj nie nudzi ci się czasami to ciągłe powtarzanie : przestań, albo tak nie wolno, albo zabawa jest be ?" " Ha ha . Nie ! " < Fabian i Jerome >
2. "Uwaga, mam bardzo ważny pomysł ! Z całego tego nawiedzonego domu, tylko my o tym wiemy, jak klub, gang, banda, nieważne z resztą ! Ale potrzeba nam nazwy . Sibuna!" "Sibuna?" "Anubis wspak, okej?" < Amber i Nina>
3. "Po co Ci ten cały czosnek? Nie gramy w Zmierzchu " < Fabian do Amber>
4." Co tu robisz? Wiesz, że nie można chodzi po zgaszeniu świateł!" "Witaj! Trudy, Rudi,Flauny. Zjem, jem !" "Hmm... Tak . Odwrotnie niż pani nie urodziłem się wczoraj! Mów co tu robisz ?" "Umieram z głodu. Mam gdzieś te głupie zasady. Idę do lodówki." "Chwila wracaj mi tu! "

I tych cytatów tyle, i nimi też skończyliśmy notkę :( Pamiętajcie, że macie głosować który cytat najlepszy. Ogłoszenie będzie pod koniec następnego tygodnia. Można głosować pod każdą moją notką !!! A teraz ? Paa...

                                                                             Nina Martin :*                              

1 komentarz:

  1. Tasie w tych niebieskich soczewkach trochę ,mnie przeraża . xd

    Na dużej ilości rzeczy pojawia sie motyw słońca i księżyca ( np . klucze i bransoletka powyżej czy ściany w nowych komnatach ) może to ma jakiś wziazek z tym że K.T. była nazywana w opisach " słoneczną dziewczyną " ? :D

    Świetna notka . ;3

    OdpowiedzUsuń