środa, 19 grudnia 2012

Pytanie + takie tam foty + przypomnienie + rozgłos

                                       
Hejka ! Jak podoba się wam gif ? Pomyślałam, że będę takie dawać na początek .Ale teraz na początek mam pytanie, które brzmi w następujący sposób :
- Czy chcecie , by był świąteczny wygląd bloga ?
Bo jeśli tak potrzebuję kogoś kto zrobił by nagłówek !
- I czy ma być tło z jakąś gwiazdą np.:Aną , czy takie "podstawowe" ?
Odpowiedzi piszcie w komentarzach, ma być minimum 2 komentarze !!!

Na początek ( tak dalszy początek ) mam dla was zdjęcia ( z Twitter'a , z różnych gal ,  inne ) :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ah ... ten Alex ... i prezenty :P

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Super !!! Też taki chcę :*

Zdjęcie: It was the best of slimes, it was the worst of slimes...
Check out what Kendall said it really feels like to be slimed: http://at.nick.com/TCDtUY
Wiecie kto to ? Tak, to nasza Ana !!!

Mało zdjęć , prawda ? Ale mam dla was jeszcze przypomnienie, a mianowicie co do cytatów , bo ikt nie zagłosował . Mam te same bo skopiowałam, ale teraz macie napisać który najlepszy :


1."Przestań , co ?" " Fabian, przyznaj nie nudzi ci się czasami to ciągłe powtarzanie : przestań, albo tak nie wolno, albo zabawa jest be ?" " Ha ha . Nie ! " < Fabian i Jerome >
2. "Uwaga, mam bardzo ważny pomysł ! Z całego tego nawiedzonego domu, tylko my o tym wiemy, jak klub, gang, banda, nieważne z resztą ! Ale potrzeba nam nazwy . Sibuna!" "Sibuna?" "Anubis wspak, okej?" < Amber i Nina>
3. "Po co Ci ten cały czosnek? Nie gramy w Zmierzchu " < Fabian do Amber>
4." Co tu robisz? Wiesz, że nie można chodzi po zgaszeniu świateł!" "Witaj! Trudy, Rudi,Flauny. Zjem, jem !" "Hmm... Tak . Odwrotnie niż pani nie urodziłem się wczoraj! Mów co tu robisz ?" "Umieram z głodu. Mam gdzieś te głupie zasady. Idę do lodówki." "Chwila wracaj mi tu! "

I na tym blogu : http://ilovesibuna.blogspot.com 

             


BLOG: ilovesibuna
KIEDY? : 24.12.12 r.
O KTÓREJ? : 17:00


I to chyba na tyle , ale zapomniałam powiedzieć, że na tym blogu ( ILOVESIBUNA.COM ) jest konkurs dlatego to daję !!! A na teraz to tyle . Wielkie pozdrowienia , ode mnie  !!! Pamiętajcie o komentarzach i z  góry przepraszam za krótką notką :(

                                                                                                Nina Martin

I na koniec zdjęcie takiej gwiazdy . Znacie ją ? Bezpośredni odnośnik do obrazka
Wg. mnie jest piękna !!! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz