piątek, 14 grudnia 2012

Czy warto czekać na 3 sezon TDA???/by Pat W.

Hej.Dziś piszę o 3 sezonie ogólnie.W świecie TDA nic się nie dzieje a jeśli tak, Nina o tym napisze.Chcę poruszyć krótko i na temat o 3 tak bardzo wyczekiwanym sezonie.Ale czemu taki wyczekiwany.Będą dwie nowe postacie.Ok.Ale nie będzie głównej bohaterki,mojego ukochanego(uwielbiam czarne charaktery)Rufusa Zeno,mrs.Andrews,Micka.Nie wiadomo czy będzie Vera. Porażka!!Wiem że aktorów nie da się zatrzymać,ale niech nie próbują ich zastąpić.No ludzie!?Ale to mogą być tylko złudzenia.Muszę poczekać do stycznia(uff,nie aż tak źle!),ponieważ na pewno nie będę czekać do maja na dubbing.Mnie martwi że to może być ostatni sezon jak było w innych częściach!!!!!

P.S Czy tylko ja dopiero teraz zauważyłam że Nathalia ma tatuaż!?

A oto zdjęcie z 3 sezonu(było już na blogu):





A teraz śmieszny moment mojej klasy.Miał być wierszyk Juli ale ta sytuacja zdarzyła się dziś i nie mogłam czekać!!!!!!!!!!!!!!!

Dziś na w-fie mój kolega(Ma ADHD czyli absolutnie dobry humor dziecka)dostał w oko.Płakał płakał itd.itp.
Po religii na której już tańczył(tak,tańczył na religii!!)schodziliśmy do szatni  on do mnie:
Jula czemu ty mi nie współczujesz!?
Ja:Bo na religii to już tańczyłeś.
On:Ale to z bólu.
Ja ahaś
On:No przecież co ty nie wiesz???Ja oko złamałem!!!


Jaka ja i mój kolega mieliśmy polewkę!!!



Pat Williamson. XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz