czwartek, 13 grudnia 2012

Twist i Fun Club o TDA/by Pat W.

Hej!Na początku chcę przeprosić że tyle nie pisałam ale naprawdę ostatnio codziennie miałam jakieś kartkówki itp. A więc mam dla Was zdjęcia z gazetek podanych w tytule.Jak mówiłam w mojej ostatniej notce od tej  będę rzucać jakieś jej wierszyki lub śmieszne momenty naszej klasy(a sporo ich było).Ale najpierw zdjęcia!!!W Fun Clubie popełnili poważny błąd!Napiszę o nim pod zdjęciem!!!


Z Twist'a tylko jedno.Jerome w kalendarzu na 2013 rok.Jako jedyny z chłopaków z TDA.





W Fun Clubie za to był jakieś ankiety do których wystawieni zostali Nathalia i Burkely.Niestety oboje przegrali z kretesem!!!!!Burkely z Rossem Lynchem("Austin i Ally")w kategorii "Nowy przystojniak.Nathalia za to przegrała z Bellą Thorne("Taniec Rządzi!")w kategorii "Miss szkoły".






(dodałam bez lampy jakby komuś przeszkadzała :))


Ana zaś opowiada o swoim pierwszym pocałunku!Cały tekst znajdziecie na dole.



I ostatnie zdjęcie,wielka pomyłka.A pomylili Tasie z Klarizą!!!



Tekst o pierwszym pocałunku Any:
"Uczyłam się z książek"
Znana z serialu"Tajemnice Domu Anubisa"Ana Mulvoy Ten(20 l.)zaufała podręcznikom!
"Przed randką przeczytałam poradnik dotyczący całowania.Dzięki temu nabrałam odwagi.A jak już doszło do samego pocałunku,zapomniałam  o wszystkich mądrych radach i zaufałam instynktowi"zdradza gwiazda.Źle jej nie poszło,bo dziś uwielbia się całować."To jest przyjemne"zapewnia.
Rada Any:"Noście przy sobie gumę do żucia"




A teraz zacznijmy śmieszny momencik mojej klasy:
Typowa lekcja matematyki.Jula podchodzi do tablicy .Skończyła przykład a pani prosi Michała do drugiego.Jula ma drogę do ławki idącą obok niego.Michał już wychodzi,chce jej ustąpić by przeszła ale poślizga się,uderza się o ławkę i leży w poprzek drogi.Jula nad nim stoi i pyta:Nic ci nie jest?
A on się przechyla nogami wszerz i mówi do niej:Proszę.Przejdź pierwsza!!!:)

Nie wiem czy to było dobre następnym razem będzie wierszyk ale teraz nie byłam pewna słów.
Przepraszam.


Pat Williamson.





1 komentarz:

  1. Ha ha ha ! Genialne :* Mam podobne przeżycia z moją klasą i z doświadczenia wiem że są prze zabawne i jest potem co wspominać. ♥.♥

    OdpowiedzUsuń