sobota, 1 grudnia 2012

Wiadomości z oficjalnej strony Nicka/by Pat W.

Hej!Przypominam Wam tylko że ciągle możecie głosować na ulubioną postać w "Pod lupą".Na razie byli:Nina ,Fabian i Amber.

A teraz: na oficjalnej stronie Nicka znalazłam... nie wiem zbytnio co!Jestem pewna za to że jest to coś związane z łzami złota.Z mojego tłumaczenia wynika że Victor może je stracić,ale i tak naprawdę przepraszam nie wiem po prostu co to jest!


Victor's POV
I'm staring out my window in my office,watching the rain fall. Those rotten children have no idea what I hold in my hands, the last tear of gold the world will ever see. I tossed my father's ring over in my hands. I stayed here over the summer, like I always do, because I love the peace and quiet. "What am I doing here when I could make the elixer?!?!?" I asked myself as I got up and walked down-stairs to the cellar. "Ugh, which key, which key?" I asked myself as I went shuffling therw my keys. When I finally got it, I walked down there. "Ah," I said as I mixed the tear into the mixture. Just at that moment, BOOM, CRASH!!! Lightning hit the house. Another crash popped up, the crash of glass. "NO!" I cried.







Tłumaczenie:
POV Victora
Patrzę się przez okno w moim biurze,obserwuję jak pada deszcz.Te podłe dzieciaki nie mają pojęcia że to co trzymam w rękach, to ostatnie łzy złota jakie świat kiedykolwiek ujrzy. Mam w swoich rękach pierścień mojego ojca.Zostałem utaj w lato,jak zawsze,ponieważ kocham ten pokój i ciszę."Co ja tu robię kiedy mógłbym robić eliksir?!?!?"spytałem siebie samego ,wstałem i zeszedłem na dół,do piwnicy."Ugh,który klucz,który klucz?"spytałem samego siebie i wylosowałem odpowiedni klucz.Kiedy wreszcie go miałem zeszedłem tam."Ah"powiedziałem to i zmieszałem łzy z miksturą.Tylko na moment.BOOM,ROZBIŁ SIĘ!!!Piorun uderzył w dom.Inne rozbicie pojawiło się,to było rozbicie szklanki."NO"popłakałem się.




Piszcie w komentarzach jeśli coś Wam przyjdzie do głowy.A ja postarm się dać jeszcze dziś scenariusz.




Pat Williamson.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz