niedziela, 16 grudnia 2012

Moja przeróbka + tego chcecie ? + 6000 wyświetleń / by Nina Martin ^^

Hejka ! Dziś krótka notka :* Ale zacznę może od mojej pierwszej w życiu przeróbki jest taka... jak by to powiedzieć ... o ! dobre słowo ... brzydka !!! Więc się nie trzepiać tego, jest ona świąteczna !!! I z Tasie ( oto ona ) :

I jak ? Może być , czy okropieństwo ??? Piszcie w komentarzach !!!

Mam też do wam pytanie , i to dość ważne :
- Czy wam się już nie podobają nasze notki ? Pod ostatnim było... podliczam ... 0 komentarzy !!! A pamiętajcie, że ja mogę wszystko... nawet... nie powiem tego... a jednak ... zawiesić bloga !!!! Tego chcecie : zawieszenia ??? Na serio ! Komentujcie !!! I mam głęboko gdzieś tych "Anonimków" !!!

A na blogu nastało też szczęście , a dlaczego ? Bo ma aż 6000 wejść !!! I zrobiłam na tą okazję dwie przeróbki ( nie lepsze ) :





I na dziś to tyle, mówiłam - krótka. Spróbuję napisać kiedy tylko będę mogła . Pamiętajcie o - komentarzach :*

                                                                              Nina Martin :)
       








5 komentarzy:

  1. Ja naprawdę kocham tego bloga. Ale wolałam jak pisałaś go sama Nino. Wydawał mi się sama nie wiem jak mam to powiedzieć inny. Kiedy doszła Patricia Wiliamson dużo się na nim zmieniło... według mnie także na negatywne. Jasne, że nie chcę abyś zawieszała bloga... piszesz ekstra. Tylko popatrz jak wyglądały twoje poprzednie notki a jakie są teraz. Nie czujesz się dziwnie pisząc razem z Patriciom ? Wtedy ten blog był cały twój, pokazywałaś na nim co serio czujesz. Teraz nieraz jest tak, że w 2 notkach pod rząd jest to samo... to jest dziwne kiedy czytam o tym na jednym blogu 2 razy. Nino kocham jak piszesz i szczerze mówiąc naprawdę wolała bym gdybyś pisała tu sama.
    Buziaki <3
    Pod moim komentarzem piszcie czy się z tym zgadzacie. (mówię o czytelnikach)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka . ♥
    Prooszę nie zawieszaj . Kocham tego bloga , wiem że nie zawsze komentuje , ale wchodzę codziennie . ;3
    Co do poprzedniego komentarza Anonimka . Absolutnie sie z tym nie zgadzam uwielbiam zarówno notki Niny i Patrici . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like reading an article that can make men and women think.

    Also, many thanks for permitting me to comment!
    Also visit my web site :: green coffee bean extract canada

    OdpowiedzUsuń
  4. Marvelous, what a weblog it is! This website presents valuable data to us, keep
    it up.
    Also see my webpage > mobile phones for sale

    OdpowiedzUsuń