sobota, 15 grudnia 2012

Email od Eddie'go/by Pat W.

Hej!Mam email od Eddie'go.Pyta w nim o K.T i...a z resztą sami się przekonacie!Tłumaczenie robiłam sama więc mam nadzieję że nie odbiega tak bardzo o rzeczywistości.


(próbowałam większe ale się nie da)


Re:re:sibuna!
(nie piszę już kiedy i do kogo)
Hmm,kim jest K.T i czemu do nas pisze?To był spam czy coś?Tak czy tak nie mogę uwierzyć że już wkrótce wracamy do szkoły!Na prawdę zamierzam teraz siedzieć i faszerować twarz wypiekami mojej mamy.Choć myślę że zamiast tego mógłbym też siedzieć i faszerować się wypiekami Trudy...

Nina,ciągle musimy się poznać.Musisz mi coś dać PAMIĘTASZ?Myślę że niedługo zobaczę resztę z Was.


Uhm,Sibuna?(Zrobiłem ten głupi ruch ręką.Nieważne)

Eddie



Na razie tyle
Pat Williamson.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz