poniedziałek, 10 grudnia 2012

Przeprosiny / by Nina Martin ^^

Hejka ! Chciałabym was bardzo przeprosić , że nie dodawałam notek tak długo . Dziś też nie będzie żadnej ! Od pewnego czasu się zmieniłam pod wpływek książki ( lektury ) i nie chodzi o to, że dostałam z niej złą ocenę . Ale uświadomiła mi jaka jest na prawdę ! I od tej pory zastanawiam się poważnie nad zawieszeniem bloga ! I mam głęboko gdzieś te Anonimki , bo mam własne zdanie ! Na moją decyzję wpłynęła też jedna z moi znajomych z klasy, które mnie nienawidzi i rójnuje mi życie ! Więc błagam was nie wydzierajcie się na mnie ! Za tę wiadomość chciałabym przeprosić Anę ( ZwykłąDziewczynę) . Przepraszam !!! Pozdrawiam czytelników tego bloga , wasza kochana :

                                                                                  Nina Martin

2 komentarze:

  1. Plis plis plis tylko nie to !! Nie możesz po prostu nie !! Ja nie wytrzyma psychicznie bez twoich notek. Czy ty naprawdę chcesz, żebym upadła na samo dno ? Plisss... NIE ZAWIESZAJ. Błagam cię. Ty mnie nie masz za co przepraszać... po prostu go NIE ZAWIESZAJ.

    OdpowiedzUsuń