niedziela, 23 grudnia 2012

Opis odcinka nr. 1 sezonu 3+ przedstawienie postaci - zdjęcia i filmiki + Fan Arty i przeróbki + fanka TDA + new wygląd

Hejka ! Ja tam  u was ? Jak zaczęły się święta ? Macie już ubraną choinkę ? Bo ja tak !!! I bardzo was przepraszam,  że nie pisałam , ale też za to że notka nie pojawi się chyba do nowego roku :( Ale przechodzę do notki, bo na pewno was to nudzi ...

Na stronie Nick'a ( angielskiej ) pojawił się opis odcinka pierwszego 3 sezonu , więc go dodam i przetłumaczę :



W premierze sezonu Eddie rozpoznaje KT, jako dziewczynę z jego wizji. Została tu wysłana przez swojego dziadka z tajną misją i tylko klucz może jej w tym pomóc.Eddiemu udaje się dostać klucz w swoje ręce. Gdy go dotknął miał przerażającą wizję. Nowa nauczycielka, Pani Denby, także przybyła i chroni coś wyjątkowego...ale co to jest? Fabian znajduje naszyjnik Niny w rzeczach Eddiego i Eddie jest zmuszony powiedzieć dlaczego Nina nie wraca do domu Anubisa. 
Opłaca się czekać na 3 sezon czy nie ? Piszcie w komentarzu !!!

Mini przeróbka z Tumbler'a :)



Super opisik, wg. mnie sezon 3 będzie coraz to lepszy. Ale mam dla was filmiki z przedstawieniem postaci :



Willow & Alfie & Amber - czyli jednak pojawi się Amber ! Ale jak widać nie będzie ona w dobrych stosunkach z Alfiem , a za to Willow... będzie z nim flirtować i to ze wzajemnością ! A teraz z innej beczki : Willow wygląda super w kręconych włosach :)


K.T. i Eddie - wiemy po tym, że będą na pewno razem rozwiązywać zagadki, i będą one straszne ( np.: ta żywa głowa ) . Tak będą straszne, a oni będą flirtować ! Ale to już każdy wie !!!

Gify i zdjęcia z tego :

 
Amfie i Willow - to z ich proma 
  
   
Kara - może jest dużo lepsza niż ją przedstawiają !!!

Mi ten sezon wydaje się być lepszy niż wszyscy piszą , a Kara nie jest chyba taka zła. Za to Amber będzie i to najlepsze !!! 


A teraz mnóstwo przeróbek i Fan Artów :


    
      
    
Supcio :* 


     
       


Super, prawda ? Piszcie w komentarzu !!!

Znalazłam też  zdjęcia fanki TdA , a raczej psycho fanki , sami zobaczcie :

   
WoW ! Jak tak można, choć ja bym chciała kalendarz !!! A wy co sądzicie ?

Na blogu pojawił się też nowy wygląd , a to dzięki Lulusiowi . Zrobiła mi nagłówek za co jej bardzo, bardzo dziękuję gdyż jest odjazdowy !!! Oto on :

{#42e1f97392f45c5306b7_720x540_cropromiar-niestandardowy.jpg}

Mi się podoba na maksa , ale muszę już kończyć i tak jak napisałam nie wiiem kiedy kolejna notka :( I bardzo was przepraszam że Julka odeszła, bo to moja wina i to cała moja :(Żegnam Was 

                                                                          Nina Martin 







2 komentarze:

  1. Super notka :D Według mnie 3 sezon będzie katastrofą bez Amber!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ! ♥ Jeżeli chodzi o 3 sezon to stwierdziła, że z oceną poczekam przynajmniej do wyemitowania 3 pierwszych odcinków. Wtedy będę mogła powiedzieć co sądzę... :) A te obrazki ? Boskie. ♥.♥

    OdpowiedzUsuń