sobota, 29 grudnia 2012

Opis dwóch odcinków + do kogo są podobni ? + promo z Sibuną

Hej ! Przepraszam, że tyle nie pisałam, ale nie miałam czasu - ciągle wyjazdy  i goście . Ale nie to się liczy tylko to iż dziś będzie notka :D To zaczynam :P Może od gifów , których nie ma w temacie ( takich świątecznych) :

  

Najpierw opis dwóch pierwszych odcinków HoA, pamiętajcie że 3 sezon zaczyna się już 3 stycznia :)


Pierwszy odcinek- tłumaczenie : W rozpoczęciu 3 sezonu, dziewczyna o imieniu KT zaczyna szkołę i Eddie przypomina sobie, że widział ją w wizji. W międzyczasie, nowy nauczyciel przybywa i osiedla się w portierni ( ??? ).
Drugi odcinek-tłumaczenie : Victor szuka ważnej paczki; Eddie stara się dowiedzieć więcej o KT. ( ja dowiedziałam  się jeszcze , że Fabian znajdzie w rzeczach Eddie'go oko Horusa Niny, ale to pewnie wiecie :P )

A teraz kolejny punkt "programu" , czyli do kogo są podobni ? Zastanawiacie się o co chodzi ? Już wam mówię ! Oglądając promo z Willow, Amber i Alfie'm wpadłam na to, by napisać tu kto wg. mnie jest do kogo podobny. Wpadły mi narazie trzy osoby - Willow, Tasie i Nathalię . Zacznijmy może od Nathalii, później Tasie a na końcu Willow  :

 
 
Nathalia i Julia z serialu Julia - Obie dziewczyny mają takie same stroje, i to dlatego je tak porównałam . Dzięki nim są podobna !!! A wy jak sądzicie ( piszcie w komentarzach !!! ) ?




  
Tasie i Vanessa z High School Musical - I jak ? Podobne ? Wg. mnie bardzo ! Mają podobny kolor włosów i są one falowane . Oczy też mają w tym samym odcieniu, jeśli widziałabym Tasie i Van po raz pierwszy powiedziałbym , że to siostry ! A wy co myślicie ( piszcie w komentarzach ) ?

A no koniec Willow , bo to dzięki niej napisałam ten temat ! A ona przypomina mi ... sami zobaczcie !!!




 Louisa i Justyna z do dzwonka Cafe - Pewnie zastanawiacie się do czego są podobne !!! Już wam wyjaśniam ! W tym oto promo
w sekundach od 18 do 20 Willow ma taki sam charakter jak Beatka z Do dzwonka  Cafe . Tak samo w 24 sekundzie też "wystroiła" się podobnie jak ona . A co do aktorek mają podobny styl , i przeważnie ich włosy są falowane . A czy wg. was są podobne ? Wiadomość zostawcie w komentarzu !





Jak wiadomo pojawił się też promo z Sibuną ( coś takiego jak z Amber, Alfie'm , Willow , Eddie'm i K.T. ) .  Oto to promo :



I jak opłaca się czekać na sezon 3 ? Mnie to zaciekawiło więc na pewno będę oglądać ( możliwe że cały sezon) . Sibuna chyba będzie taka mniej ostrożna i ... inna . W sumie Sibuna bez Amber to nie Sibuna, przecież to założycielka tego otóż klubu, ale może trzeba dać szansę "nowej" Sibunie ?

I to na dziś tyle notkę t ę pisałam prawie tydzień , po trochę. Ale jak wiadomo nie piszę juzż tak często , więc notki nie są "na świeżo", wiem , że ukazały się nowe zdjęcia, ale napiszę o tym w Sylwestra :) I to tyle. pozdrawiam was i kocham , ale proszę komentujcie !!!

                                                                                          Nina Martin :)

  





2 komentarze:

  1. Super notka.
    Co do "Do kogo są podobni ?" masz rację :))
    Nie mogę się doczekać następnej notki <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Amber będzie w Sibunie xd Ale później nie bo wyjeżdża ;c

    OdpowiedzUsuń