wtorek, 30 października 2012

I co mam zrobić ? + wyniki ankiet

Hej ! Dziś nie będzie ani notki ani scenariusza , przepraszam , ale nie mam czasu ! Dziś była u mnie koleżanka i poszła o 17.00 , później zadania itd. Mam tylko do was pytanie Co mam zrobić z blogiem ? . Bo nie wiem czy zawiesić ( brak czasu, gorsze oceny ) czy zostawić ( kocham to ) . Błagam pomóżcie i piszcie w komentarzach co wolicie : zawiesić czy zostawić , pisać scenariusze lub notki czy mieszane . Ja kocham tu blogować , ale wszystko zależy od was . Dziękuje za komentarze :* . Jeszcze raz piszcie w  komentarzach .
PS. Jutro lub pojutrze scenariusz :)

A teraz wynik ankiet:


CHCECIE BY WYBRANĄ BYŁA W SEZONIE 3 :


Willow Jenks
  8 (72%)
 
K.T. Rush
  3 (27%)
 

Liczba głosów do tej pory: 11
Ankieta 



CZY MAM ZMIENIĆ NAZWĘ BLOGA ? NA :


Tajemnice domu Anubisa : House of Anubis
  4 (21%)
 
{Dom Anubisa // sekret bogów }
  2 (10%)
 
{ TDA : Dom Sekretów }
  10 (52%)
 
Nie , zostaw tę nazwę .
  3 (15%)
 

Liczba głosów do tej pory: 19
Ankieta zamknięta 
                                   

Więc zmienię nazwę , a Wybraną jest Willow Jenks . Dziękuje za udział :)


                                                                 Nina Martin 

                                           

3 komentarze:

  1. Proszę... pisz jeszcze bloga i scenariusze... ♥ Kocham tego bloga nie możesz odejść ♥ Plisss.... Nie ! Zostań bez twojego bloga nie wiem co zrobię... :P
    Kocham go. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z dziewczynami , ja też baardzo chcę żebyś została . Uwielbiam tego bloga . ♥ :D

    OdpowiedzUsuń