czwartek, 4 października 2012

Kilka zdjęć + co będzie w scenariuszu ? + gify par

Cześć Sibunowicze ! Mam kilka fot na początek . oto one :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Louisa , ona ma manię zdjęć ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Louisa kocha Liverpool

Bezpośredni odnośnik do obrazka
I znów Lou , już ją lubię ...

Zdjęć tylko trzy , ale gwiazdy dodają ich mniej . No coż  , ale nie smućcie się , bo jtro dodam scenariusz . Powiem tylko , że będzie on na podstawie sezonu 3 . Będą tam oczywiście Willow ( Louisa ) i K.T. ( Alexandra ) .

Ale scenariusz jutro , a dziś ...

Gify z kochanymi parami w Anubisie 




Do tych prostych rzeczy
Że to najbardziej do mnie - Fabina 







Tak ! Mam to . Chyba nie chciałeś - Nina and Fabian 

      

Czy uważasz, że jest się na coś?
Ona oddychanie nie jest ona?
Więc powiedziałbym, że na pewno coś knuje .
Wtedy to nasz obowiązek, aby dowiedzieć się. Okey.
Bierzemy ją!

  
Alfie !
Chłopaki, Alfie ...
Przyjdź na Fabian. Musimy się dowiedzieć, czy on jest z Niną.

  
  
"Bo kocham taniec, kiedy czujesz w reflektory miłosnych shining to wszystko o nas."

  
Masz rację. Mógłbym Ci  zaufać. Ale nie zrobiłem tego .
I ... Zależy mi, co myślisz.
Jest. Więc ...

     
Maro , proszę , proszę umówisz się ze mną ?
Tak !
Kiss !!!

    
- Daj buziaka Maro
- Ale czy to naprawdę konieczne ?
Kiss !!!

Znalazłam też jeden ogólny gif :

             
W szczęściu , w smutku .
W dobrze , w złu .
Jako przyjaciele, jako para .
W nienawiści , w miłości .


Koniec dzisiejszej notki , jutro scenariusz ...

                                                                                            Nina Martin

                








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz