niedziela, 28 października 2012

Promo sezonu 3 + co wiemy o 3 sezonie z promo

Hej ! Postanowiłam zmienić pisanie notek , ale o tym za chwilę , teraz ...

Promo 3 sezonu 

Tak, jak wiadomo  3 sezon w kręceniu , dziś zaś pojawiło się pierwsze promo sezonu 3 . To filmik i gifyoraz kolaż  z niego :










A teraz co wiemy o sezonie 3 :

- Zauważyłam więc , że Jade Ramsey , czyli Patricia ma kręcone włosy , a nie proste ,
- W odcinku 3 sezonu pojawi się duch Roberta Frobisher'a Smythe , 
- Patricia obleje K.T. sokiem ( pamiętacie 1 sezon oblała Amber i Ninę wodą , zaś w 2 Eddie'go mlekiem ) pewnie dlatego , że będzie towarzyszyć Eddie'mu ,
- Na filmie ( ostatnie sekundy ) K.T. jest bliżej , a Willow w  oddali , więc może to Kara będzie główną bohaterką , a nie Willow , 
- Eddie jest na pierwszym planie i najwięcej opowiada , więc będzie głównym bohaterem za Ninę ,
- Jest nowe pomieszczenie ,
- Będą trudniejsze zagadki ( sekunda 16 ),
- Odkryją kogoś w maszynie ( nie wiem kogo , sekunda 08 ) ,
- Vera prawdopodobnie powróci ,
- Eddie będzie w niebezpieczeństwie ,

Z promo wiemy tyle , ale z innych źródeł o wiele więcej . Ich nie będę zamieszczać ...

+ moja reakcja jak pojawiło się promo (  1 :patrz na wszystkich, 2 : patrz Nina i Fabian ) :
  


Na teraz to tyle , może dziś będzie jeszcze scenariusz . A i pytanie : Czy wam się podobają , bo mam wrażenie , że nie . Dlaczego ? Dlatego , że nie komentujecie ich i jest mi smutno . Czy wiecie jak to jest kiedy człowiek się napracuje , wchodzi na bloga , patrzy a tam ani jednego komentarza . Mam ochotę zawiesić bloga , tak zawiesić , ja mam taką ochotę kiedy pod scenariuszem nie  ma anie jednego komentarza . To tyle ...

                                                                                  Nina Martin 
                                                                       
                                             

                  

1 komentarz:

  1. Super też dodałam te gify i film ale nie ściągnełam po tobie naserio.....dodałam potem wchodzę i patrzę ty też to masz...Kasia

    OdpowiedzUsuń