piątek, 5 października 2012

Sto lat Frances + foty + Tasie i coś ważnego

Cześć wszystkim ! Jak podoba się scenariusz ? Piszcie w komentarzach lub na mój e-mail : weroniczka222@gmail.com . A to moja notka :

Dziś serialowa Poppy obchodzi urodziny . Ja życzę jej dużo zdrowia ,  jaszcze większego talentu niż  posiada teraz  ( bo Frances nagrywa też piosenki ) i mnóstwa przyjaciół oraz urody takiej jaką ma teraz . 
Mam też kilka zdjęć Poppy tj. Farances :

  
Na zdjęciach wychodzi super !

 
Frances i napoje  ...


Chyba na wsi ...

   
Tak wyglądała jak była młodsza :)


W mega czapce 

Frances wystąpiła też w kilku reklamach , a wiadomo mi tyle , że jedną z nich była reklama angielskiej Activii .
Frances na Twitter'ze napisała tak :

Hej wszyscy, miałem najlepsze urodziny hehe - Dziękuje wszystko tak soo dużo dla wszystkich wiadomości / Prezenty! wiele miłości do was wszystkich, xxxxx Frankie

Jeszcze raz sto lat Frances . Sto lat ...


Mam tu dużo zdjęć z Twitter'a . Z podpisami oczywiście :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Kawałek kartki od Eugene'a , czyli Jerome'a :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Alexandra i zabawa ze swoim bratem w lekarza :):)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Ana z kumpelami . Jak zawsze piękna ;)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Zdjęcie od Louisy , jak zawsze zwierzęta . I love animals ...

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Tasie z grą , kolejne zdjęcie z tą samą . Ja też ją chce :(

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
Kot Tasie - Carmen :)

Bezpośredni odnośnik zrób obrazka
I znowu pupil Tasie

Mam też złą wiadomość od Tasie , ale nie dotyczy HoA . Sami zobaczcie :


. Wracając teraz moja mama może opiekować się mną, a ja nadal jestem chora: (


Więc Tasie jest chora , aby to nic poważnego . Bo TdA będą opóźnione . Biedna Mara ( Tasie ) , życzę szybkiego powrotu do zdrowia :(


Mam też kilka gifów , ale tak na szybko :

Nina i oko Horusa oraz portret Sary ...
 
Amber i Fabian ( do głowy )

 
Wybiła dziesiąta macie dokładnie pięć minut , potem chcę usłyszeć jak upada TA szpilka :)
 
Stowarzyszenie Ankh 
  
Dom Anubisa , napis przy wejściu :)
 
Państwo Frobisher-Smythe 


To tyle ... Jutro chyba nie napiszę , bo mój dziadem ma urodziny i muszę jechać . Ale notka w niedzielę będzie :) 

                                                                                             Nina Martin 

                                                            







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz