piątek, 5 października 2012

Scenariusz na 1000 wyświetleń bloga

Witam ! Dziś jest dla mnie wyjątkowy dzień , bo mój blog ma już 1000 wyświetleń . Dziękuję , ale z tej okazji jest scenariusz mojej roboty , oto on ...

( Nowy rok szkolny,  po znalezieniu Maski Anubisa )
( wchodzi Nina i Amber )
N: Ale fajnie , nowy rok , nowe semestr , nowe ...
A: A to kto ?
Wi: Jestem Willow , a to K.T. . Ja jestem ze Stanów , a ona z ...
K.T : Jetem z Ameryki .
( do domu wchodzi Eddie i Patricia )
Wi: Eddie !
E : Willow ! Hej , co tam ?
( przytulają się , Patricia przygląda się tej sytuacji )
P: Ekh ...
E: A , to Patricia moja dziewczyna .
( otwierająsie drzwi od salonu , wychodzi reszta domu Anubisa )
F: Widzę , że poznaliście Willow i K.T .
N: Tak , o i cześć !
N & F calują się
Al&Je : Fuj !
( Amber całuje Alfie'go , a Mara Jerome'a )
N : Ja idę się rozpakować , Fabian idziesz ?
F : Już idę .
V : Hol to nie miejsce spotkać , już do pokoi , ale najpierw rozpiska pokoi .
(wywiesza rozpiskę )
A : Nie , Ja nie chcę być z tymi nowymi  . O jestem z Niną
( odchodzi szczęśliwa )
M : O jest tak jak rok temu , super .
( pokój Eddie'go i Fabian'a )
P : Tak .
E: Nie , nic mnie z nią nie  łączy ...
P : To nie prawda
E : Prawda , udowodnię .
P : Jak ?
E & P całują się
E : Może być ?
P : Tak
E &P znów się całują
( kuchnia ,. śniadanie są wszyscy )
Al : Kto nam będzie gotował ?
Tr : Hej , gwiazdki Wszyscy prócz K.T . i Willow : Trudy !
( Alfie podbiega do Trudy i ją przytula )
A : Alfie , patrz ...
Al : Co , co ?
( Amber daje mu z liścia )
J : Musiało boleć
Al : Auł ! Boli ...
A : Tak wiem , to za karę
( do końca śniadania jest cisza , później każdy idzie do swojego pokoju )
( pokój Pat , Joy i Mary )
P : Fabian już Ci się nie podoba ?
J : Wiesz ...
P : Joy !
J : Nie , żartowałam . ( sztuczny uśmiech )
P : O , ty ...
( Patricia rzuca w Joy poduszką , ale trafia w Marę )
M : E j !
( zaczyna się walka na poduchy )
( pokój Niny , Amber , K.T. , Willow )
(  Nina dostaje SMS-a )
A : Od kogo ten SMS ?
N: Od babci pisze , że ...
K.T : Że co ?
N : Że ...
Wi : No , że co ?
N : Że na zawsze lub 9 miesięcy muszę wrócić do Stanów .
a, wi i K.T : Co ?
( Nina wybiega )
A : Nino , stój .
K.T . i Willow : Wow !
( Tajny gabinet Frobisher'ów )
N : Saro , co mam zrobić ?
S : Nino , jedź do Stanów , twa babcie Cię potrzebuje . W domu wciąż są zagadki . Kruk  chce zabić Wybraną , chce ją zabić ...
( Sara znika )
N : Co ? Saro , stój !
( Amber znajduję Ninę )
A : Nino choć Trudy daje drugie śniadanie . Coś się stało ?
N : Nie , nic . Już idę ...
( w jadalni są wszyscy prócz Amber i Niny )
( wchodzi Nina i Amber )
F : Nino chodź na słowo .
N : Już idę , ale szybko
( wychodzą i idę do pokoju Niny )
F : Ja ... ja się ... ja ...
N : Mó , Fabian nie obrażę się .
F : Dobra ... ja ... ja ...
( Amber podsłuchuje )
F : Ja ca ...ja cał ...No ja całowałem się z Joy .
( Nina mdleje )

To tyle . Następny scenariusz na 2000 wyświetleń bloga lub jak będziecie chcieli . Jeszcze dziś napiszę ...

1 komentarz:

  1. Świetny scenariusz ! Zazdroszczę talentu wymyślania takich ciekawych tekstów. :)

    OdpowiedzUsuń