niedziela, 7 października 2012

Plakat + książka fana + Twitter

Hejka Sibunowicze ! Jak wam minął weekend ? U mnie fajnie , ale zaczynam już nudzić . Więc dają notkę ...

Najpierw może dam zdjęcia z Twitter'a , a później reszta . to zaczynamy :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Jeden z prezentów Frances , czyli Poppy :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Frances z przyjaciółką :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Czekoladowe ciasto od Tasie ;)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Frances musiałóa być na musical'u ;)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ana i jej "nowy przyjaciel " ;)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Klariza i książę ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tasie napisała , że kocha tą sukienkę . Ja też ...

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tort od Bobbiego ...

I kolejna część , czyli plakat . Będzie on z Brad'em i znajdował będzie się w gazecie Bravo . Mam tu okładkę :


                       Kupujecie ?
                      Ja tak :)
Gazeta będzie kosztować 2,60 zł . I pojawi się 9 października .

Na takim jednym blogu znalazłam informację o tym , że w Polsce , a tak dokładniej w Empik'u pojawiła się książka fana TdA . Była ona do kupienia w Anglii , a teraz jest w Polsce . Wygląda ona tak :


W środku zaś powinno być coś takiego :

I takiego :

W środku są naklejki i plakaty . Będzie to kosztowało 14,99 zł . To także kupię , bo jestem wielką fanką TdA .Cieszę się , że w Polsce pojawi się ta książka , bo to znaczy , że TdA staje się popularniejsze u nas .

Ta notka nie była długa , ale muszę już ją skończyć . Do następnej notki ...

                                                                                  Nina Martin

                               





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz