wtorek, 16 października 2012

Zdjęcia + MUSIMY JĄ ZATRZYMAĆ + do zawieszenia

Cześć Sibuners ! Jak wiecie mam zamiar zawiesć bloga , ale o tym za chwilę . Teraz notka ...

Dodam zdjęcia z Facebook'a i Twitter'a :

Zdjęcie: Obsessed with my new @bysimonecamille backpack @zchait
Nowy plecak  Any , jest w nim zakochana !

Zdjęcie
Ana i znajome :)

Zdjęcie: Sleepppp zZzZ
Ana z chłopakiem i koleżanką :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
List od mamy Bobby'ego , coś o bekonie :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nat piję kawę lub herbatę :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ulica na której była Nathalia , sweet !!!

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nathalia z kumplem w śmiesznych okularach :)

Łącznie to nie ma wiele tych zdjęć , więc napiszę to ...

MUSIMY JĄ ZATRZYMAĆ !!!

A kogo dokładnie , sami zobaczcie . Taki mail dostałam do Smerfetki290101 :


HEJ WSZYSTKIM!!!Mam na imię Marzena i jestem z Bloga http://mscenariuszehoa.blogspot.com/ . Proszę o pomoc.
 
Kojarzycie może Patrycję z Bloga : http://faaabinastoriesby-patrycja.blogspot.com ??? Jak tak, to możecie mi pomóc??
Jak?? Prosto!! Na wasze Blogi wklejcie Taki oto tekst:
 
PETYCJA POD KIEROWNICTWEM: JULKI, MARZENY I PAULINY.
 
Jak większość z was wie, Patrycja (Nathalia Ramos) Chce odejść z Blogów,a więc mamy pytanie. CO TY ROBISZ?! CHCESZ ODEJŚĆ ZE WSZYSTKICH BLOGÓW?! DO RESZTY CI ROZUM ODJĘŁO?! SPÓJRZ TYLKO ILE POŚWIĘCILIŚMY NA DODAWANIU POSTÓW! SCENARIUSZE SĄ BOSKIE! SPÓJRZ NA KOMENTARZE! ILE OSÓB CIĘ ODWIEDZA! SPÓJRZ ILE ZAWDZIĘCZASZ TYM BLOGOM! SPÓJRZ KOGO POZNAŁAŚ! MNÓSTWO OSÓB CIĘ WSPIERA! NASZE PYTANIE BRZMI CZEMU TO ROBISZ? NIE ODCHODŹ! MASZ TALENT DZIEWCZYNO! UWIERZ NAM! MASZ TALENT! NIE ODCHODŹ! WEJDŹ NA TE BLOGI, ZOBACZ CO TAM PRZEŻYŁAŚ! PRZYPOMNIJ SOBIE TO WSZYSTKO! SPÓJRZ NA KOMENTARZE! ZOBACZ TYLKO! NIE WIEM CZEMU CHCESZ TO ZROBIĆ. DZIEWCZYNO. WIEMY ŻE ZACZYNA SIĘ ROK SZKOLNY, ALE MOŻESZ DODAWAĆ SCENARIUSZE RAZ NA TYDZIEŃ LUB DWA! WIEMY ŻE NIE KOMENTUJEMY POSTÓW, ALE JE CZYTAMY! CZEMU? BO SĄ GENIALNE! NA KOMENTOWANIE NIE MAMY PO PROST CZASU. : C ALE ZASTANÓW SIĘ PROOOOSIMY!!
                                                                                                               ( Za tekst dziękuję Marzenie)
 
 
(Podpis)
 
PRZEŚLIJ DALEJ!
Smerfetka290101



Ja kocham  oba blogi nie nie chcę  by Patrycja odeszła . Kiedyś na taty telefonie z wi-fi zajrzałam na bloga ze scenariuszami i był to właśnie blog Patrycji , od tego czasu codziennie na niego wchodzę . Więc was błagam dajcie to na swoje blogi !!! Proszę !!!



Uff... Już mi lepiej , ale mam też coś do zawieszenia tego bloga . Kilka dni temu Anonim napisała , że wziąłby udział w tym konkursie , ale nie ma Facebook'a ani Twitter'a , ta wiadomość jest właśnie do niego :
Anonimie jeśli chcesz to się zgłoś nawet jak tego nie masz, bo przyjmę każdą pomoc !
To dotyczy też was , Ci którzy chcą się zgłosić piszcie . Nie ważne czy macie Twitter'a lub Facebook'a , ale ja napisałam przyjmę każdą pomoc ! I coś jeszcze : to nie żarty, ja naprawdę go zawieszę jeśli nikt się nie zgłosi :(

                                                                                  Nina Martin 

                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz