czwartek, 25 października 2012

Scenariusz nr.2

Hej ! Dziś scenariusz i bardzo przepraszam , że nie pisałam :( Szkoła , notka dziś będzie , ale krótka :(
Jak by co scenariusz skopiowany z mojego bloga , którego nie mam zamiaru prowadzić ...


Scenariusz nr.2 - Oooo

Cześć ! Dziś scenariusz dość krótki . I pytanie , czy wy macie zamiar komentować ? A to scenariusz ...

( pokój Niny , Amber , K.T. i Willow )
F : Ja całowałem się  z Joy
( Nina mdleje )
( Amber wbiega do pokoju )
A : Co ?!?!
( Amber daje Fabianowi z liścia )
A : Co ?!?!
( Nina wstaje )
N : Ty całowałeś się z Joy !!!
( jadalnia )
T : A co to za krzyki ?
J : Chodźmy sprawdzić !!!
( pokój  Niny , Amber , K.T. i Willow )
F : Nino , to nie tak jak myślisz . Ja ...
N : Ja wiem wszystko , z nami koniec !!!
( wybiega z pokoju , wchodzą inni )
( w pomieszczeniu Frobisher'ów )
( Nina dzwoni )
N : Babciu jutro wyjeżdżam z domu Anubisa . Wracam do Stanów ...
B.N : Dobrze kochanie , coś się stało ?
N : Nie , nic . Tęsknię ...
B.N.: Ja też , do zobaczenia ...
( wyłącza telefon )
N : (do siebie ) To idziemy się pakować ...
(  pokój Niny , Amber , K.T. i Willow )
( są wszyscy , wchodzi Nina )
N : Jutro wyjeżdżam do Stanów , a i Fabian miłej miłości !
F : Nino , to nie tak .
(wszyscy się patrzą )
F : Won z tond !!!
A : Dobra , dobra ...
( zostają sami - Nina i Fabian )
F : Nino , to nie było tak , Ja chciałem tylko powiedzieć , że zanim ty przyjechałaś to ja i Joy się całowaliśmy
N : Dlaczego ?
( pokój Eddie'go i Fabian'a )
( są tam wszyscy , reszta )
E : Wow !
P : TEŻ ... WOW !
J : Wow !
M : Zacieli się ... Wow !
Je : Maro , przestań !
(  pokój Niny , Amber , K.T. i Willow )
F : Bo byliśmy parą Nino !!!
N : Wy ?
F : Tak , ale zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia ...
N : Fabian ...Kocham Cię !!!
F : Ja ciebie też ...
N & F  całują się
( wchodzi Amber )
A : Oooo...
N i F : Amber !
A : Dobra , dobra ...
( wychodzi )
N & F : zaczynają się całować
( wchodzi Willow )
N : Nie no ...
W : Sorki , pa ...
( wychodzi )
N & F znów się całują
(wchodzi K.T. )
F : Ludzie !!!
K.T. : Pogodzili się ! Ludzie , chodźcie !!!
( zbiega się caly dom Anubisa )
N i F : Ludzie !!!
A : Ooooo...
Je : Mamy nowe słowo
Al : Jakie ?
M : Oooo .
( wszyscy się śmieją prócz Amber )
A : No właśnie . Ej ...
( śmieją się wszyscy )
( gabinet Victor'a )
V : Patrz Corbier'e dom Anubisa zadowolony . A my na tropie Krzyża Ankh . Corbier'e wygramy ten wyścig z czasem ...
( pokój Niny , Amber , K.T. i Willow )
( pojawia się na rękach Sibuny , Eddie'go i Joy  znak Anubisa  )

Ten znak wygląda tak ( przypomina ten z TdA ) :
 

Notka jeszcze będzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz