środa, 3 października 2012

Ocena postaci - moje zdanie cz.3 + pocałunki - Top 5

Hejka moi Blogowicze ! Dziś dość krótka notka . Zapraszam na mojego drugiego bloga . A to notka już jest...

Tylko jedno zdjęcie z Twitter'a :
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
To fotka od Klar ...

A teraz moje zdanie , czyli ocena postaci cz.3 :

Mara Jaffray 

mara kwiaty 3.gif
Panna Jaffray to miła i mądra osoba , lecz czasami powinna słuchać głosu serca , a nie znajomych np. Eddie'go . Chętnie każdemu pomaga w trudnych chwilach , a inni za tą pomoc dziękują jej i robią to samo . Jaffray choć kocha Mick'a woli Jerome'a .Mara jest bardzo , ale to bardzo  mądra czasami nie ma własnego zdania .
Ocena : 4

Joy Mercer

amber4.gif

Joy to mila , słodka dziewczyna , która zrobi wszystko by Fabian był jej . Ale to nie znaczy , że nie ma serca  , ta dziewczyna po prostu chce by chłopak był jej ( ja zrobiła bym to samo ) . Mercer jest też ładna i na pewno wiele chłopaków chce z nią być , ale to nie Fabian . Ja osobiście nie przepadam za Joy , ale rozumiem tą dziewczynę .
Ocena : 3,5

Eddie Miller 


Eddie to przystojne , buntowniczy i zabawny chłopak . Ideał , ale czy naprawdę ? Jest on synem dyrektora i przez to go wyśmiewają . Pat nie zwraca na to uwagi i nadal go kocha . Często ponosi kary za kłamstwo czy przekręt lub nawet żart . Eddie Miller Sweet to fajny , ale i tajemniczy chłopak , który jest mega przystojny . 
Ocena : 5

Mick Campbell



Mick jest w trzech słowach : wysportowany , przystojny i niezdecydowany . Ten chłopak chce być z Marą czy z Amberr ? Bo ja nie wiem . Poza tym wyjechał do Australii , a to tu miał przyjaciół . Gdyby nie to , że jest ładny był by miał niższą ocenę .
Ocena : 3,5

A następna część ,  czyli :

Top 5 - pocałunki  

5. 

Pocałunek Mick'a i Mary na przedstawieniu .

4.

Pocałunek Niny i Fab'sa szkoda , że to był  sen Niny , Amber i Fabian'a .

3.

Pocałunek Mary i Jerome'a pod koniec sezonu 2 

2.

Pocałunek Niny i Fabian'a pod koniec sezonu 2 , było to piękne wyznanie miłości 

1.

Pocałunek Fabiny pod koniec sezonu 2 , to zaś tak na powrót tej pary . Tym razem na zawsze :)


Notka krótka , ale brak pomysłów . No cóż . Pa , pa ...

                                                                        Nina Martin

                              


4 komentarze:

  1. Świetna notka.
    1. Szczerze wolę Joy od Niny, której nie cierpię...
    2. Według mnie to Fabian jest mega przystojny, a nie Eddie, ale każdy ma swoje zdanie :).

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz też owiele wolejoy bo niny nie lubie ale jednak dla mnie to eddie jest ładniejszy^^
      ps:fajny blog powiem koleżankom o nim
      pps:polecam strone z mojego loginu

      Usuń
  2. super więcj peddie

    OdpowiedzUsuń
  3. nina jes naj lepsza a fabian naj przystojniejszyz wszystkich chłopaków

    OdpowiedzUsuń