piątek, 25 stycznia 2013

Quiz + promo + gify + 4 sezon ? + pomysł

              
Hey ! Dziś mam dla was niezbyt ciekawą notkę :( Ale i tak zachęcam do czytania :)

Na początek mam dla was link do quizu, który pojawił się na stronie Nick.com. Jest on o tym z którym z chłopaków z HOA mogłabyś chodzi na randki : Kliknij w tekst >*<
Mi wyszedł Jerome! O dziwo - myślałam, że wyjdzie kto inny, a tu BAM - Jerome! Ale i tak się cieszę :)

Nie wiem czy wiecie, ale pojawiło się nowe promo z Amber i Sibuną : Kliknij w tekst >*<
Widać na nim jak Amber zdradza Sibunę - idzie sama do domu pani Denby i zostaje przyłapana oraz jak daje paczkę spółce Victora :( Sądzicie, że Amber jest do tego zdolna ?

Kolejny i także krótki punkt notki, to gify z odcinków, ktore można obejrzeć klikając na ten tekst : >*<

    
   
   
   
Nie wiem czy już pisałam, ale w 3 sezonie pokochałam Joy  i ... jest mi jej bardzo przykro :( Mam tu dla was tłumaczenie tej rozmowy :

Joy : Zobaczmy, czy chcesz iść ze mną?
Fabian : Co !? Nie !
Fabian : Joy... Kiedy powiedziałem o nas nie chciałem. Po prostu chcę, żebyśmy byli przyjaciółmi, nie... wiesz, że ... Przepraszam !
Joy : Nie, nie, nie. Nie w porządku. Tylko mnie jest głupio po prostu zapomnieć i nic nie powiedział.
Fabian : Wszystko w porządku ?

I ostatnią częścią notki jest 4 SEZON ?. Mianowicie na Twitterze jeden z fanów domu Anubis zadał jej pytanie , a ona odpowiedziała tak :
 
 :  alexandra, będzie sezon 4 :) "nie dowiemy się za kilka miesięcy!

I jak ? Sądzicie, że powstanie 4 sezon? Ja bym była wtedy zadowolona! Ale w sumie bez tylu aktorów ) Tasie, Eugene, Ana, Nathalia ) przecież to dzięki Nat & Anie była Sibuna, a Jerome i Mara wprowadzali tam śmieszne, ciekawe i tajemnicze momenty :) 

Wpadłam na pomysł by tak jak na blogu Fabina stories by-Patrycja pisać coś takiego jak tam Willow. Nie wiem czy to kopiarstwo czy nie, ale wczoraj wymyśliłam chyba takie  ze cztery. Więc jak ? Może być ? Jeżeli przeszkadza to Willow z tego bloga to proszę o kontakt na mail-a : weroniczka222@gmail.com . Będą one się pojawiać jeśli ta osoba się zgodzie, a jeżeli nie  to nic- wymyśle co innego. Mam trochę takich pomysłów i nie chcę by się zmarnowały :( 

I tak skończyliśmy naszą nudną notkę :) :(  W komentarzu udzielajcie odpowiedzi co wam wyszło w quizie i co sądzicie o zachowaniu Fabian'a oraz czy wg. was będzie sezon numer 4 !!! Proszę o komentarze :)

  Nina Martin :))

( czyżby Peddie powróciła ? )




6 komentarzy:

  1. Super notka <3 Fajnie by było jak byś coś takiego pisała... ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka ;*
    Mi wyszedł Alfie! =D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi wyszedł Eddie. Super notki, pisz pisz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham peddie zawsze będą razem co booo obiecał to eddie w 40 odcinku (ostatnim) 3 sezonu tda ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy bedzie bo w Kamiennym dotyku Ra koncza szkole. Mogli by zrobic jesczce odcinek specjalny w ktorym powracaja do domu Anubisa, a zamiast liceum zrobili by College.

    OdpowiedzUsuń