piątek, 1 lutego 2013

Ana = WOW ! + biedna Amber :(


Hej! Przepraszam, ze tyle nie pisałam, ale szkoła daje w kość. Na początek pytanie : jak podoba się gif ? :) Wg. mnie mega fajny i zabawny, ale przejdźmy do tej notki :)

Pierwszą częścią notki jest  wielki talent Any , ale ja ujęłam To WOW ! Jak napisałam chodzi o jej talent. Ostatnio na blogach rządzi właśnie ona. Na początek mam dla was teledysk gdzie wystąpiła w głównej roli oraz jak przystało gify z niego :

Back To Love - VALARIYA

     
  
OMG ! Płakać mi się chcę jak to oglądam, Ana jest wielka , że tu wystąpiła, bo wg. mnie lepiej nikt nie mógł zagrać ! Teledysk jest piękny, strasznie smutny i wogóle WOW !

Urywek z filmu z Aną :)


Słodki gif, ale jak oglądałeś ten urywek to wiesz, że było to jakieś przekupstwo czy coś podobnego :(


I mega piękne zdjęcie :)

I co sądzicie o jej talencie, wg. mnie gra pięknie i ma talent nie do zastąpienia. !!!

Kolejna część notki też Anie, a mianowicie o Amber. Jest mi jej bardzo przykro. Na początek uwięziona w domu Denby, gdzie została przyłapana. Tu gify z tej sceny :

  
  
  
      
Gify pochodzą przynajmniej część z tych prom : TU i TU . Biedna Amber zemdlała i jeszcze wiedziała o tej głowie w maszynie, płakać mi się chce, bo ona jest taka utalentowana , a nie zobaczymy jej już w HoA . Przynajmniej na razie , bo jak już chyba każdy wie Ana odchodzi i to właśnie w tym odcinku :  Kliknij TU . Uch, ja czekam na dubbing i nie oglądam napisów, a skoro to jest po angielsku nie dodam do podstrony :(

I to chyba na tyle w tej notce, jeszcze raz przepraszam, że tyle nie pisałam, ale szkoła nie jest wspaniała, choć nawet ją lubie ( wiem , dla was dziwne :) ) . I tak na koniec wielki napis :

 Ż-E-G-N-A-J A-M-B-E-R !!!
                                               Nina Martin :*


(ach ta nasza zabawna Willow :) )

4 komentarze:

  1. Płakałam w scenie gdy Amber żegnała się z Sibuną , pewnie nie oglądałaś , ale była bardzo smutna . ;< Ja chcę ją z powrotem . =<

    Uwielbiam Willow . Jest mega zabawna i urocza . <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny teledysk i taki smutny ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Amber odchodzi :( Scena, gdy się żegnała z Sibuną... faktycznie smutna :( Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie ryczałam jak Amber się żegnała z Sibuną </3
    Zapraszam
    http://story-of-anubis-by-me.blogspot.com/
    Buziaki
    beauty you were born with ♥

    OdpowiedzUsuń