wtorek, 15 stycznia 2013

Co wiemy z odcinka 4- napisy PL ? + fotki

Hej ! Dziś notka taka dla Was. I uprzedzam- będzie ciekawa!!!

Na początek zrobię podsumowanie 4 odcinka 3 sezonu sumując napisy PL :



1. Mara stała się bardziej buntownicza. 
2. Eddie ma kolejną wizję. 
3. Victor grzebie w śmieciach szukając swojej paczki. 
4. Eddie przyznaje się , że ma paczkę Victora (kłamie). 
5. Victor konfiskuje Amber telefon. 
6. K.T. ratuje Eddiego , dając Victorowi "prawdziwą" paczkę. 
7. Eddie zamyka się w gabinecie Victora, szuka klucza i oddaje go K.T. . 
8. Victor mówi źle o Ninie. 
9. Alfie prosi Jerome'a o rady tym samym psując romantyczne momenty Marome/ Jary. 
10. K.T. gubi drzewo genealogiczne Joy. 
11. Fabian,  Alfie, Amber, Pat i Joy rozwiązują zagadkę ( "Nie ma Sibuny bez Niny" - Fabian. )
12. K.T. i Eddie szperają w torebce pani Denby i znajdują tam... ( tu się urywa, ale ja podejrzewam, że będzie to klucz identyczny do tego jaki ma K.T. )

I kilka zdjęć z Tumblr, oczywiście z 3 sezonu :P :


Eddie, Eddie - mój słodki Eddie <3


Czyżby nowa para ? Na pewno nie- jak to mówi K.T. :P


I znów słodziasi Eddie! Mój słodki, fajny i przystojny Eddie <3

 
  
Ten kto kocha Peddie najbardziej ze wszystkich par niech skomentuje ten post !!!

 
<3 Kocham Peddie <3

Hmm ... dziś będzie jeszcze ważna i to bardzo ważna notka ! Więc radzę ją przeczytać !!! To do zoba za chwilę :P







3 komentarze:

  1. Peddie 4ever a tak by the way to Eddie jest mój <3 :* Xd <3 Super notka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Eddie jest mój <3 Nie ma ;p Weźcie sobie bieberka (ble)

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHAM PEDDIE ;*** MAM NADZIEJE ZE DO SB WROCA A EDDIE NIE BEDZIE Z K.T

    OdpowiedzUsuń