środa, 9 stycznia 2013

Pierwsze odcinki 3 sezonu- z napisami + 3 sezon - różności + moja opinia o...

Witam Was kochani! Hmm... nie wiem jak wam, ale mi 3 sezon ... się mega podoba!!! Ale nie lubię przedłużać tylko ... no właśnie ... dodam tą notką :P !!!

Najpierw mam dla was dwa do dwóch  odcinków 3 sezonu z napisami, bo bez nich nie chcę dodawać :
Odcinek 1- napisy PL

Odcinek 2- napisy PL

Niezbyt chcę dawać moje opisy, więc przejdę do zdjęć i gifów z naszego , przynajmniej mojego ukochanego serialu:

  
Tak, nie mylicie się tam pisze Tasie Lawrence! Jest to sceniczny pseudonim Tasie. A Mara jest słodka ;P


Dość szybki gif- to chyba za kulisami...

   
   

Gify z nową postacią KT- co do niej - czyli co o niej sądzę w następnej części notki :P

 
Peddie - już nie to samo :(


Amfie - nadal zabawne na maksa :P

  
Dom Anubisa - wszyscy uczniowie oraz Sibuna !!!

     
Urodziny Amber- to najsmutszy moment z tym łóżkiem Niny. Puste ... :(

   
   
Pytanie- jak jej nie kochać ?

Joy- w tym sezonie wyładniała !!!


Amber- czy można składać sobie życzenia samemu ?


Ach... Jara / Marome - oni są razem i wyglądają jak małżeństwo :P

     
Fabian i jego napad na Eddie'go z powodu Niny- bezcenne .

A teraz następny punkt notki, którym jest ... moja opinia o. No właśnie pewnie zastanawiacie się o kim. Odpowiedz brzmi o ... wszystkich. Ale oczywiście z 3 sezonu, może nie o wszystkich, ale o : Willow, KT, Fabian'ie, Patricii, Amber i o niektórych parach :

Willow- okropnie ... pokręcona i fajna osóbka. Wygląda i zachowuje się jak szurnięta i przez to jest oryginalnie fajna. Dziewczyna ma styl i pomysły także. I nic dziwne, że Alfie się w niej zakocha. 

K.T.- wydaje się być fajna. Ładna tez jest i chyba nie taka zła jak ją opisują. W końcu nie przybyła do domu by byś, tylko z prośby dziadka- umierającego. 

Fabian- hmm... wg. mnie choć martwi się o swoją dziewczynę nie powinien wyciągać pochopnych wniosków. Ale nadal jest tym ( w. mnie )  słodkim i uroczym Fabian'em, który napisał do Niny haiku. 

Patricia- ach. Co tu dużo o niej mówić. Swe tradycje nadal utrzymuje, ale stało się... no właśnie Pat chyba stała się taka sama- buntownicza (choć bardziej), ale i ładniejsza. A podobna złość piękności szkodzi- jakoś to u niej nie widzę!!!

Amber- no coż- wyjedzie do szkoły mody do Nowego Jorku gdzie była w wakacje. Bardzo mi jej szkoda z powodu tego, że straciła przyjaciółkę Ninę.  A co dalej z nią będzie- nie wiadomo. 

Amfie/Peddie- no tak. Na początek: ludzie jeśli sądzicie, że Amfie zerwało przez Willow, a Peddie przez Karę to jesteście lekko mówiąc szurnięci. Co do Peddie- zerwali na wakacjach , a mianowicie to Pat zerwała z nim. A Amfie- hmm... wszystko popsuje wyjazd Amber. I koniec i kropka. 


I na tyle byłoby w tej notce, ale muszę wam powiadomić, że będzie konkurs! A w komentarzach piszcie co wolicie: nagrody na  blogu czy rzeczowe ? Dziękuję Ci Aniu za wszystkie komentarze, i to bardzo, ale to bardzo. Proszę komentujcie! I to na tym koniec . Jak to powiedziałam "Koniec i kropka" :P

                                                       
                                                                                          Nina Martin


4 komentarze:

  1. Peddie nie że nie jest takie same bo ich już nie ma i rozpaczam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ! Ale chodzi o to, że K.T. ich nie rozwaliła!

      Usuń
  2. Ja wam mówię Peddie się zejdzie ! (mam nadzieję) Jeszcze raz nie ma za co :* <3 Ja nie chcę żadnej nagrody xdd Choć może coś na bloga ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka ale ja też zgadzam się z Zwykła dziewczyną Peddie się zejdzie przynajmniej taką mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń