poniedziałek, 14 stycznia 2013

Data polskiej premiery + nowe rzeczy-co do bloga

Hejka ! Co tam miśki <3 Sorki... nie mogę tak mówić bo Patrycja sobie to zaklepała :D Więc co tam gwiazdki ? <3 U mnie ok, bo piszę tą notkę :P Ale właśnie... muszę do niej przejść !!!

Na Facebook'u ostatnio Nickelodeon Polska napisał datę premiery House of  Anubis, z resztę sami zobaczcie :


Hmm... Ja się cieszę !!! I to bardzo. Kwiecień - jak to  napisała moja znajoma z blogger'a , a raczej przyjaciółka - kwiecień to mój ulubiony miesiąc !!! A wy czekacie do kwietnia czy oglądacie napisy ? Ja to drugie !!!

Na blogu zaszło też wiele zmiany m.in.: nowy wygląd bloga za który dziękuję Luluś <3 . To ona wykonuje dla mnie te piękne nagłówki - dziewczyna ma talent <3

{#xb.jpg}
Nagłówek z Klarizą Clayton, na środku widnieje szare zdjęcie tej aktorki, a po bokach są miniaturki z jej sesji . Tło jest dopasowane do nagłówka- - także szarawe ...

Ostatnio też wiele osób tłumaczy odcinki z angielskiego na polski, czyli tak zwana Napisy PL. Ja założyłam podstronę gdzie będę umieszczać te linki, a w notkach tylko o tym napiszę !!!

Usunęłam także dwie podstrony : "Nowe postacie/ by Nina Martin" i "Bohaterowie scenariuszy/ by Nina Martin" . Zrobiłam to dlatego, że nie będę już pisała scenariuszy - nie mam talentu !!!

Dodana także została ankieta z pytaniem do was!!! Więc proszę głosujcie!!!


Na koniec mam dla was zdjęcie, które nie zostało dodane na żadnego bloga, a pojawiło się na Facebook'u :

Zdjęcie: Te dziewczyny rządziły na Nickelodeon w minionym roku. Która z nich jest Waszą ulubioną?
Są to dziewczyny z popularnych seriali na Nick'u : < od lewej : Cat ( Ariana Grande ), Carly ( Miranda Cosgrove ), Tori ( Victoria Justice ) i Nina ( Nathalia Ramos ) >

Jeszcze taka fotka :

Zdjęcie: Absolutnie chcemy taką!!!
Chcecie takie deski ? Ja w prawdzie nie umiem jeździć, ale by chciała- nawet na ozdobę :P

I to koniec tej notki :( Przepraszam was, ale nie mam ochoty już pisać na blogu. Choć mam aktualnie ferie !!! Ale nie chcę by znów pojawił się wredny anonim, więc nie zawieszę bloga! Pa , kocham Was :* - komentujących moje posty !!!

                                                                       Nina Martin :)
 
Ps. Paczajcie! Znacie - komentujcie :

 Zdjęcie: Weekendzik, bujamy!

2 komentarze:

  1. Kocham Juliana <3 Mój idol !
    A no i chcę tą deskę ! *.* Przyda się bo moja przez tą zimę stoi taka samotna w koncie <3
    Co ty gadasz ? Masz ogromny talent jeżeli chodzi o pisanie ! <3 :*

    OdpowiedzUsuń