sobota, 12 stycznia 2013

Zapowiedzi + Tasie - 4 sezon + karty z Nick.com

Hej ! Dziękuje za komentarze pod ostatnią notką i jednocześnie przechodzę do notki ...

Mam dla was zapowiedzi różnych odcinków 3 sezonu oraz różnych fragmentów z nich :

Urywek z odcinka

Zapowiedź odcinków

Zapowiedź

Nie wiem jak wy, ale ja czekam na tłumaczenie odcinków, ale nie na dubbing!
Mam też dla was złą, a nawet bardzo złą wiadomość. Mianowicie Mara (Tasie Dhanraj ) na swoim Twitterze odpisała jednej z jej fanek na pytanie : "Czy będzie w 4 sezonie show "House of Anubis" ? . Na co ta jej odpisała : "Nie. 3 sezon to mój ostatni." . Wnioskuję po tym iż są dwa wyjścia :
1. Tasie nie wystąpi już w następnym sezonie.
2. 4 sezon House of Anubis nie powstanie !!!

Ja osobiście wolę pierwszą wersją, choć i tak niezbyt mi się podoba!!! Oby dwie propozycje są wystarczająco złe!!!

Następną częścią notki jest , a raczej są karty z Nick.com !!!




Wizja Eddiego 
Osirion ma kolejną wizję w gabinecie Victor'a. 


Ukryta wiadomość 
Sibuna potrzebuje twojej pomocy. Czy możesz dowiedzieć się co znaczą te hieroglify zanim Victor dostanie je w swoje ręce ?


Płaczliwa Willow.
Uważaj Mara. Masz silną konkurencję. Willow nie tracąc czasu walczy o skupienie uwagi Jerome.


Tajemniczy rozmówca.
Z kim Eddie rozmawia? Wygląda na całkiem poważną rozmowę.


Koperta.
Ukradłem to z plecaka Fabiana. Zastanawiam się co te wszystkie symbole oznaczają. To musi być coś ważnego, prawda?

I to w tej notce koniec. Dziękuje wam jeszcze raz, szczególnie tobie Aniu, oraz Nadzwyczajnej <3. Chcę was jeszcze powiadomić iż nie będę dodawała już zdjęc z Twitter'a tylko konkretne notki. 



                                                 
                                                   Nina Martin <3



2 komentarze:

  1. Super notka. Jak dla mnie nie będzie 4 sezonu... tak mi się wydaje ale zobaczymy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myśle... chodz raczej tak... że będzie 4 sezon. Oby, bo nie przezyje KOŃCA TDA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń