niedziela, 13 stycznia 2013

Odcinki PL

Hejka! Wczoraj zostały opublikowane kolejne odcinki House of Anubis 3. Macie tu link :


Odcinek 3 PL

Mam tu dla was też kilka informacji co do tego odcinka :
1. Fabian dowiaduje się dlaczego Nina nie wraca do domu Anubisa .
2. Eddie i K.T. zaczynają współpracować.
3. Victor jest bardziej spostrzegawczy niż ktokolwiek myślał.
4. Alfie odbiera telefon Amber ( za jej prośbą > i dowiaduje się bardzo zle wiadomości co do niej ( przepuszczam o wyjeździe do szkoły  mody).
5. Alfie mówi Amber że bransoletka którą dostała należy do Victor'a.
6. Victor konfiskuje K.T. klucz.
7. Patricia oblewa K.T. sokiem. Ta jej oddaje.

Żeby nie było tak pusto dam wam gify z tych odcinków oraz następnych ( English ):

 
Ach .... Ale słodki gif : normalnie padłam ze śmiechu :)
 
K.T. - jej śmiech :)
 
Rozwalająca mina   Joy :P

I znów mega śmieszna mina Klarizy <3


  
Walka Pat i K.T.+ reakcja Jerome'a. Czy ja cię mylę czy ktoś oddał wreszcie Pat ?

Jej miny mnie rozwalają !!!

I znów ona - K.T. :P
   
Willow i jej zabójcze teksty :D

I to tyle w notce!!! Jeszcze napiszę, ale nie o HoA . Tylko takie tam moje .... nie będę zdradzać !!!

                                             

2 komentarze:

  1. Kiedy dodasz nagłówek ode mnie??

    OdpowiedzUsuń
  2. haha świetne gify ;o ♥ . Klariza - ja Cię uwielbiam , KT - już Cię lubię , Willow - twoich min nie da się nie lubić .

    OdpowiedzUsuń