poniedziałek, 21 stycznia 2013

Karty + zapowiedź + gify + sesja

Hejka! Postanowiłam że jednak napiszę notkę. Więc jest. Na początek mam dla was super piosenkę z mojego ulubionego serialu : >*< . Hmm... podoba się ? Mi bardzo, ale przechodzę do notki.


Dziwna dieta
Oh, KT. Gdyby tylko te w słoikach istoty były częścią diety pani Denby. Te rzeczy są całkiem gorsze niż myślisz.



Tajemnica Denby
Jak myślisz co klucz Denby będzie otwierał ? Mam przeczucie, że ma coś wspólnego z człowiekiem w zbiorniku.


Ukryta wskazówka 
Dekoracyjny posąg lub inny trop? Nie odrzucajmy tej małej figury, Eddie.


Naciśnij przycisk Play
Posłuchaj uważnie i pomóż Sibunie rozwikłać tą wskazówkę. 


Ja szpieg
Trudy w biurze Victora ?  Coś się zaczyna i to nie jest tylko herbata.


Kolejna część notki to zapowiedź. Najpierw : LINK >*< . 
Zapowiada się ciekawie- wiele tajemnic, pułapek, i sprytnej bandy Victor'a !!
W podstronie pojawiły się już kolejna dwa odcinki. Szczerze mówiąc nie oglądałam ich i chyba nie będę :(

Teraz kilka gifów z Aną :


Sylwester ...? Chyba tak :)

     
Ana opowiada o ... sama nie wiem jestem słaba z anglika :( Tyle co zrozumiałam, to to, że mówi coś o szkole, o przedmiotach w niej itp. 

I z odcinków także znalazłam gify :



     
Joy... jak ja ją pokochałam w tym sezonie <3

   
Mara. Czy mi się zdaję, czy Jaffray uprawia sport ?




Hmm... sekret panny Denby. Już się robi strasznie :P


Alfie... mów do ręki :D


Tak prosto olać wszystkich - nasza Pat ...

I na sam koniec notki mam dla was sesję Tasie : 


OMG ...! Dlaczego ona jest tak ładna- chuda, piękna i na dodatek słodka! Koniec - focham się za to :P Żart. Tas wyszła extra :D

I to koniec tej jakże nudnej i głupie notki !!! :(  Mam tego dość :( Dość ... tego bloga !!! Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do komentowania !!!

                                                                          Nina Martin :(





5 komentarzy:

  1. To co ostatnio dzieje się na blogerze to istna masakra ! Chyba wiesz o co mi chodzi...
    Nie mów, że ty kończysz z tym blogiem ! Proszę cię nie !!!!!!!!!! Ana mówi tam chyba o tym jakie języki zna tak mi się wydaje... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź ! Ten blog jest świetny ! Zostań , zostań , zostań ! A ta notka jest świetna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ana mówi że jej pierwszy język to hiszpański ale w szkole uczyła się też włoskiego i francuskiego a dalej nie wiem;)A na bloggerze plis zostań to jeden z lepszych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog został nominowany do Liebster Blog Award na

    http://love-sibuna-tda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń