piątek, 11 stycznia 2013

3 sezon - zdjęcia i odcinki oraz gify :)

Hej ! Jak tam u was ? U mnie już ferie i się raduję :D Dziękuję, że komentujecie, bo wiele to dla mnie znaczy (chyba jak dla każdego blogera). I zacznijmy już tą notkę , bo pewnie usypiacie.

Jak wiadomo zaczął się 3 sezon i jest teraz dodawane mnóstwo filmików, zdjęć i gifów. Więc pomyślałam  by je tu dodać, ale to nie nowość , więc zaczynam może od kolejnych dwóch odcinków :

Kolejne odcinki-dwa- English


Ja czekam na tłumaczenie po z anglikiem u mnie słabo, więc nie ogarniam.Dodano także wiele zdjęć z 3S. Jest ich dużo, a dodam wszystkie :






































































































































































Hmm...Sądzicie, że dużo ? To jesteście w błędzie- dodałam ok 3/4 tych których chciałam. Wszystkie te zdjęcia są z 1 i 2 odcinka 3 sezonu!!!
I jeszcze kilka gifów :

      
Peddie po rozłące :(

       
   
Taka mieszanka :)


Czy on nie jest słodki ?

Przepraszam was, ale to już koniec notki. Która była najnudniejsza ze wszystkich :( Ale na koniec mam najnowsze zdjęcie z 3 sezonu z Eddie'm :



Jak powiedziałam to koniec notki. I choć mam ferie to nie ... no ... nie ... ch... cę zbytnio... tu ... pisać... czyli... chyba ... za.. wie ... szę ... tego ... blog ...a . Ale zawsze Was kochałam za wszystko i nadal będę  :*

                                                                                                       Nina Martin

                                                                     

3 komentarze: