piątek, 8 lutego 2013

Pół roku ...

Hej ! Na początek chcę was powiadomić iż moje życie ( i sprawy : LOVE ) to totalne dno . Uch ... jak ja się nienawidzę. Ale prócz tego jest co dobrego. 

Mam pytanie : czy wiecie co się stało dnia 07.08.2012 r. ? Moją małą podpowiedzią jest to, że to wydarzenie odmieniło moje życie, a może wasze też. Uch ... dobra dokładnie tego dnia czyli pół roku temu z jednym dniem stało się coś. A mianowicie : POWSTAŁA PIERWSZA NOTKA. 
Tak ! Ten blog ma już pół roku !!! Nie mam na tę okazję nic specjalnego, prócz kilku gifów i obrazków. Ale tuż po tym ... sami zobaczcie !


Drodzy Czytelnicy powinniście się cieszyć, a w szczególności Ci, którzy byli tu od początku !


Hmm... może mała impreza nie zaszkodzi ? Co wy na to ? :))


Naprzód - nie możemy się poddać, bo to zmieniło nasze życie !


Cieszymy się i radujmy !


Tak, tak - 6 miesięcy :))

Och ... no wiem nic specjalnego. Ale nie mam pojęcia co zrobić, Pół - rocznicę bloga zrobiłam dlatego, że ... sądzę, że nie dotrwam do rocznicy !  Dobra, dobra nie użalam się ! Mam dla was takie podsumowanie wszystkiego  z bloga :)) :

- zostało opublikowane 194 notki , razem z tą 
- na blogu pojawiło się 236 komentarzy 
- zaobserwowało ten blog 20 osób- użytkowników Bloggera
- weszło na niego 9362 osób 
 - są trzy strony :)) z napisami Pl, strona główna i kontakt :))
- było dwie autorki, teraz jestem tylko ja ( pamiętacie Julką- mam nadzieję, że tak ) 
- wygląd był zmieniany wiele, wiele razy :))

I to chyba na tyle z podsumowania! Postanowiłam, że na tę okazję zmienię wygląd bloga, szablonu itp...
Jest on już zrobiony :)) 

Bardzo dziękuję :
Pauline ^^ ( Summer :) ) - za  to, że jak pierwsza dołączyła się do obserwatorów. 
ZwykłejDziewczynie13 - najwięcej komentuje moje nudne notki 
Anonimom - za to, że komentują, a nie wiemy kim są,
Wszystkim wchodzącym - za to, że po prostu są, 

I to koniec tej notki - tak wiem, wiem nudna. Sądzę, że ten blog zostanie za niedługo zawieszony, ale o tym już w innej notce :((

                                                                              Nina Martin :))

6 komentarzy:

  1. Oj ty piszesz genialnie ! <3
    Nie zawieszaj !
    Pamiętaj, że zawsze możesz do mnie napisać. Ja ci chętnie pomogę ;*
    No i przede wszystkim Gratulację i życzę byś dotrwała do pełnej rocznicy *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje sukcesów!! .!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawieszaj go proszę cię już ci pisałam na e-mail masz nie zawieszać. Popatrz ile się nad nim napracowałaś. Nie opdchodź z bloga ani go nie zawieszaj. Po protu zostań z ludźmi którzy cię kochają za to co robisz i kim jesteś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog! I ładnie wygląda ;)

    http://blogpieskiezycie.blogspot.com/
    http://blogmeggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zawieszaj bloga :) Uwielbiam ten serial a dopiero znalazłam twój blog i bardzo mi się podoba :) Zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wytrwałej pracy! :)

    OdpowiedzUsuń